به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمور یزدان شناس روز شنبه در نشست با روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی در استان بوشهر اظهار کرد: تعامل خوب با همه رسانههای محلی، مردمی، ملی، رادیویی، تلویزیونی بهترین ابزار برای تبیین دستاوردها است که این مهم باید بخوبی مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: فضاسازی تبلیغاتی دهه فجر در راستای امیدآفرینی نیز باید به نحو تاثیرگذاری اجرایی شود که این مهم و اطلاع رسانی دستاوردهای دستگاهها تنها در گرو ارتباط موثر روابط عمومیها با رسانهها قابلیت تحقق دارد.
دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر افزود: برنامه ریزی روابطعمومیها در این راستا باید به شکلی هنرمندانه باشد زیرا یک تولید محتوای موثر در فضای مجازی میتواند برای سالها جریان سازی کند که لازمه تحقق چنین مهمی کار هنرمندانه است.
یزدان شناس ادامه داد: در هر دستگاه باید اولویت روابطعمومیها تولید محتوای امیدآفرین برای دعوت مردم به کنشگری باشد از سوی دیگر شبکه صدای و سیمای استان در هر لحظه باید محتوای امید آفرین را منتشر کند.
وی تاکید کرد: همچنین مدیران نیز باید هر کدام نشستهای خبری برای تبیین دستاوردها را در اولویت جدی خود قرار دهند.
یزدان شناس ادامه داد: هر دستگاه باید برنامههای شاخص خود را انعکاس بدهد و ویژه نامه دستاوردهای هر اداره باید در قالبهای هنری ارائه شود.
وی گفت: همچنین فعالیت روابط عمومی هر دستگاه باید به گونهای باشد که استان بوشهر در راستای سفر ریاست جمهوری فضای ذهنی مردم مملو از امید باشد.
نظر شما