تشکیلات خودگردان: اسرائیل را باید از طریق جامعه بین‌الملل ملزم به توقف جنایاتش کرد

تهران-ایرنا- تشکیلات خودگردان فلسطین با برگزاری نشستی درباره تحولات اخیر قدس و کرانه باختری، بر ضرورت ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف جنایاتش از طریق جامعه بین‌الملل تاکید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای کابینه رژیم اشغالگر را مسئول کامل تشدید خطرناک اوضاع میدانی دانست و نسبت به وخامت اوضاع به دلیل ادامه این رویکرد هشدار داد.

در این نشست که به ریاست محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد، حاضران بر ضرورت الزام رژیم صهیونیستی به توقف اقدامات یکجانبه از طریق جامعه بین‌الملل و آمریکا تاکید کردند.

در این نشست همچنین بر اهمیت پاسخ فوری به دعوت برای گفت‌وگوی فراگیر ملی به منظور تقویت جبهه داخلی فلسطین، تقویت موقعیت سیاسی و متحد کردن آن برای رویارویی با چالش‌های موجود تاکید شد.

شهرک سلوان در قدس اشغالی صبح امروز شاهد یک عملیات مقاومتی دیگر علیه صهیونیست‌ها بود که طی آن ۲ صهیونیست به شدت مجروح شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب نیز گزارش دادند که یک فلسطینی به نام «خیری علقم» با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس، دستکم ۷ تن از آنها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و ۱۰ نفر را نیز زخمی کرد که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

این حمله در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha