ثبت‌ نام مراسم اعتکاف در ۱۴۰ مسجد استان یزد آغاز شد

یزد- ایرنا-مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد از آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف ماه رجب در ۱۴۰ مسجد شهری و مناطق روستایی استان خبر داد که تا روز پنجشنبه هفته جاری در مناطق مختلف و از طریق سایت http://tebyanyazd.ir ادامه دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام به سایت مراجعه یا به صورت حضوری به ادارات تبلیغات اسلامی در مناطق و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی با قدردانی از همه افرادی که در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در استان با اداره‌کل تبلیغات اسلامی همکاری دارند ادامه داد: امسال به صورت مجزا اعتکاف دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: قبل از شیوع کرونا مراسم اعتکاف در ۱۵۰ مسجد استان یزد با حضور بیش از ۱۱ هزار نفر از اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان برگزار شد.

نجیمی اظهار کرد: در طول مراسم اعتکاف علاوه بر برنامه مذهبی و فرهنگی نسبت به برپایی جلسات پرسش و پاسخ، شبهه زدایی، سخنرانی در مباحث مختلف و بصیرت افزایی اقدام می‌شود.

ثبت‌ نام مراسم اعتکاف در ۱۴۰ مسجد استان یزد آغاز شد

وی تاکید کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف امسال با حضور پرشور عموم مردم و علاقه مندان در سطح استان فراهم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

این مسئول بیان کرد: مراسم اعتکاف در سه روز ۱۴، ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه جاری برگزار و نقش مهمی برای تزکیه و خودسازی دارد و باید بیش از گذشته در سطح استان همکاری شایسته صورت گیرد.

نجیمی به اهمیت ارتقای فرهنگی و دینی نسل جوان با توجه به توطئه تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان اشاره و برگزاری اعتکاف را در خنثی کردن اهداف دشمنان موثر ذکر کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت سه هزار مسجد دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha