۹ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85012018
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور قایقرانان همدانی در تیم ملی فرصت طلایی برای رسیدن به المپیک است 

همدان- ایرنا- رییس هیات قایقرانی همدان گفت: هم اینک سه بانوی همدانی در تیم ملی روئینگ عضویت دارند که همگی از توانمندی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند از این فرصت طلایی برای رسیدن به المپیک استفاده کنند.

«مهران حاجیان» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور حداکثری قایقرانان همدانی در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ چین و نیز کسب سهمیه المپیک پاریس را در این رشته ورزشی هدفگذاری کرده‌ایم. 

وی ادامه داد: هم اینک در سطح تیم ملی و نیز قهرمانی آسیا دارای جایگاه امیدوار کننده هستیم و می‌توانیم این حضور موفق را در بازی‌های آسیایی و حتی رسیدن به سهمیه المپیک داشته باشیم.

حاجیان اضافه کرد: قایقرانی یکی از رشته‌های پرافتخار تاریخ ورزش استان همدان به شمار می‌رود که سابقه حضور در المپیک را نیز دارد و می‌خواهیم این افتخار را تکرار کنیم.

رییس هیات قایقرانی همدان گفت: ۲ رویداد مهم بین المللی را سال آینده در پیش داریم که آرزوی هر ورزشکاری است و قایقرانان همدانی رقابت سرنوشت ساز در پیش دارند.

وی افزود: کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا سه قایقران حاضر در ترکیب تیم ملی روئینگ هستند و امیدواریم در المپیک پاریس نماینده داشته باشیم.

حاجیان با اشاره به تشکیل دور جدید اردوی تیم ملی قایقرانی با دعوت از این سه بانوی همدانی گفت: شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان با هدف حضور موفق در بازیهای آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک از ۱۰ بهمن در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان در ادامه برگزاری اردوهای تدارکاتی با هدف حضور موفق در بازیهای آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو و مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس، تمرینات خود را در قالب شانزدهمین مرحله اردوی آمادگی از دوشنبه ۱۰ بهمن ماه جاری آغاز می‌کند و تا ۳۰ بهمن در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت.

استان همدان دارای بیش از یکصد قایقران حرفه‌ای در رده‌های سنی مختلف است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha