۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85011615
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پنج رشته از مسابقات ورزشی کارمندان دولت در گیلان پایان یافت

رشت - ایرنا - رقابت‌های ورزشی کارمندان دولت گیلان که نیمه دوم دیماه آغاز شده با مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر در پنج رشته دیگر پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، در جریان برگزاری این مسابقات، نفرات و تیم‌های برتر رشته‌های ورزشی دارت در ۲ بخش بانوان و آقایان، والیبال بانوان، مینی فوتبال و تنیس روی میز در بخش مردان مشخص شد و مسابقات آنها پایان یافت.

در رقابت‌های دارت قهرمانی کارکنان دولت گیلان در بخش مردان که با حضور ۱۲ تیم توسط هیات ورزش‌های همگانی استان در سالن پایگاه قهرمانی شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم آبفای گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

همچنین تیم دارت اداره کل امور مالیاتی در رتبه دوم این مسابقات قرار گرفت و تیم‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش گیلان نیز به طور مشترک مقام سوم رقابت‌های دارت قهرمانی کارکنان دولت در استان را کسب کردند.

در رقابت‌های دارت در بخش بانوان که با حضور هشت تیم و ۴۸ شرکت کننده به‌صورت تیمی و انفرادی و به همت هیات ورزش‌های همگانی گیلان در سالن پایگاه قهرمانی شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم تامین اجتماعی عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

تیم اداره کل پست نیز دوم شد و تیم‌های ورزش و جوانان و آبفای گیلان به طور مشترک رتبه سوم را تصاحب کردند، ضمن اینکه در بخش انفرادی مرضیه قدرتی و سودابه محمدی از ورزش و جوانان گیلان به‌ترتیب اول و دوم شدند، طاهره همایونی از کانون پرورش فکری کودکان و سارا بابایی از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

آموزش و پرروش قهرمان مسابقات والیبال بانوان کارمندان دولت گیلان

در رقابت‌های والیبال بانوان دستگاه‌های اجرایی استان هم که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم آموزش و پرورش با غلبه برحریفان خود مقام قهرمانی این مسابقات را تصاحب کرد.

تیم والیبال بانوان مدیریت درمان در رتبه دوم قرار گرفت، علوم پزشکی سوم شد و تیم والیبال بانوان سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت نیز مقام چهارم مسابقات والیبال بانوان کارمندان دولت را کسب کرد.

پنج رشته از مسابقات ورزشی کارمندان دولت در گیلان پایان یافت

کسب مقام نخست مینی فوتبال توسط شهرداری رشت

همچنین رقابتهای مینی فوتبال دستگاه‌های اجرایی گیلان که با حضور ۱۰ تیم در زمین چمن مصنوعی صومعه‌سرا برگزار شد، تیم شهرداری رشت توانست حریفان خود را مغلوب و مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

تیم مینی فوتبال آموزش و پرورش در رتبه دوم این مسابقات قرار گرفت و تیم مینی فوتبال ورزش و جوانان گیلان عنوان سوم رقابت‌های کارمندان دولت گیلان را کسب کرد.

ورزش و جوانان قهرمان مسابقات تنیس روی میز کارمندان دولت گیلان

در رقابت‌های تنیس روی میز آقایان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان که با حضور ۱۰ تیم به‌صورت تیمی و انفرادی در سالن اختصاصی تنیس روی میز شهید عضدی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد، تیم اداره کل ورزش و جوانان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

همچنین تیم شهرداری رشت در رتبه دوم این مسابقات قرار گرفت، تیم‌های اداره پست و برق منطقه‌ای نیز به طور مشترک رتبه سوم رقابت‌های تنیس روی میز کارمندان دولت در بخش آقایان را کسب کردند.

در بخش انفرادی نیز عارف احمدی‌فر از ورزش و جوانان گیلان به مقام قهرمانی دست یافت، امید جعغری از انستیتو تحقیقات سازمان ماهیان خاوری دوم شد، رامین صالح‌نژاد و حمید حسین‌زاده از شهرداری رشت مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رقابت‌های ورزشی کارمندان دولت استان گیلان ۵۴۷ ورزشکار در قالب یکصد تیم از ۲۳ دستگاه اجرایی در ۲ بخش مردان و بانوان حضور دارند که با شعار «کارمند تندرست، خدمت بهتر» در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

این مسابقات که از نیمه دوم دی ماه آغاز و شده و به مدت ۴۰ روز ادامه خواهد یافت، در بخش آقایان در رشته‌های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت، مینی فوتبال، والیبال و شنا برگزار می شود و بانوان نیز، در رشته‌های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت، والیبال، دژبال و شنا با هم رقابت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha