۸ والیبالیست کرمانشاهی به اردوی گزینشی تیم ملی زیر ۱۶ سال دعوت شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: هشت والیبالیست کرمانشاهی به چهارمین اردوی گزینشی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسران ایران دعوت شدند.

«فرهمند سال‌افزون» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: چهارمین اردوی گزینشی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر ایران با حضور ۲۲ بازیکن از سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: فرآیند ثبت‌نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۱۳۸۶ به بعد) طی فراخوانی از ۲۶ آذرماه تا سوم دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و حدود هزار بازیکن از سراسر کشور برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

رییس هیات والیبال استان کرمانشاه اضافه کرد: صحت‌سنجی بازیکنان داوطلب حضور در این تیم از نظر میزان قد و تاریخ تولد از ۱۰ تا ۱۷ دی از سوی هیات‌های استانی انجام و فهرست تایید شده نهایی برای فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال ارسال شد.

سال‌افزون یادآور شد: از استان کرمانشاه نیز مهدی محمدی، شایان یوسفی، محمد یاسر نوری، حسین کیانی، علیرضا احمدی، امیررضا خسروی، صدرا حمزه‌ای و علیرضا محمدی هشت بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

وی گفت: از استان همدان هم ۶ بازیکن و از استان کردستان نیز هشت بازیکن به این اردو دعوت شده اند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام فدراسیون والیبال، مرحله نهایی اردوی ملی پوشان زیر ۱۶ سال با حضور بیش از ۳۰ والیبالیست اواخر اسفند در تهران برگزار می‌شود.

هم اینک حدود پنج هزار نفر ورزشکار بیمه شده در استان کرمانشاه در رشته والیبال فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲ هزار نفر را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha