۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85011320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عنایتی: می‌توانستیم هوادار را شکست دهیم

۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸
کد خبر: 85011320
عنایتی: می‌توانستیم هوادار را شکست دهیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: می‌توانستیم هوادار را شکست دهیم، که این امر محقق نشد اما در مجموع به تیمم امیدوار شدم.

به گزارش ایرنا رضا عنایتی جمعه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم زیرا اطلاعات خوبی از تیم هوادار داشتم.

وی افزود: مسائل روانی که در چند هفته گذشته تیم ما را اذیت می‌کرد، اجازه نداد به نتیجه ای بهتر از تساوی برسیم، اما به آینده امیدوار هستم.

سرمربی نفت گفت: امروز داور یک مقدار تمرکز تیم ما را گرفت. توپ در یک قدمی داور به دست بازیکن حریف خورد و پنالتی نگرفت همچنین سوت‌هایی زده شد که تیم ما را اذیت کرد لذا از داوران خواهش می‌کنم که تحت تاثیر جو قرار نگیرند.

وی افزود: امیدوارم این اتحاد و همدلی که به وجود آمده در ۱۳ فینالی که تا پایان فصل داریم، ادامه پیدا کند و جشن ماندن در لیگ را بگیریم هر چند کار سختی است.

عنایتی گفت: ما آمار عجیبی در گل‌های خورده در لیگ داریم اما خوشحالم که امروز گل نخوردیم و این می‌تواند پیشرفت خوبی برای ما باشد. خط حمله ما هم درست می‌شود، چون مهره‌های تاثیرگذاری داریم. در ادامه دو، سه بازیکن دیگر به تیم ما اضافه می‌شوند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و هوادار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha