۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85011290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گل محمدی: گرفتن سه امتیاز به هر شیوه ای ارزش ندارد

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه گرفتن سه امتیاز بازی با هر شیوه ای ارزش ندارد گفت: ما می خواهیم از بازی لذت ببریم.

به گزارش ایرنا یحیی گل محمدی جمعه شب پس از شکست تیمش مقابل فولاد در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: اگر این شکل بازی کردن که تیم فولاد ارائه داد در فوتبال ما باب شود هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد.

وی افزود: ما تاکنون احترام گذاشتیم و در مورد داوری حرف نزدیم ولی امروز داور تحت تاثیر فضای ناامن در استادیوم قرار گرفته بود و نتوانست پنالتی ما را بگیرد اما خوشحالم که داور جان سالم به دَر برد.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: دوست داشتم درباره بازی و مسائل فنی حرف بزنم اما اتفاقاتی که در ۹۰ دقیقه افتاد حال آدم را از فوتبال بد می کند.

وی با بیان اینکه بازی امروز «لجن بازی» بود افزود: اسم این بازی را می‌شود فوتبال گذاشت؟ یک سوال از مسئولان دارم؛ چرا این بازی بدون تماشاگر شد؟ آنها اجازه دادند تا کادرفنی حریف صدایشان به داور برسد و بازی را خراب کنند.

گل محمدی با اشاره به اینکه ۲ تیم فوتبال بازی نکردند گفت: سه سال در این تیم بازی کردم اما فوتبال خوزستان این شکلی نبود. استعداد اینجا زیاد است و نیازی به این حواشی نیست. 

وی افزود: داور تحت تاثیر  اتفاقات بود و از گرفتن پنالتی برای ما ترس داشت. عرضه برگزاری بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر را نداریم و معتقدم اگر رفعتی ناظر بازی نبود امروز در زمین جنگ می شد.

سرمربی پرسپولیس گفت: درباره بازی صحبتی ندارم و تاسف می خورم به حال این مجموعه که قرار است در آسیا بازی کند. آنها از اسپانیا مربی آوردند اما فقط داد می زد. نکونام مربی جوان و خوبی است و نیازی به این کارها ندارد. 

وی افزود: در این چند بازی صدای ما در نیامد و نجابت به خرج دادیم. ما خیلی چیزها را می بینیم و مسئولان لیگ و کمیته داوران باید حواسش را جمع کنند. بنیادی فر از داوران خوب فوتبال ماست اما او هم ترسیده بود زیرا اگر برای ما پنالتی می‌گرفت اتفاقات بدی برای او می‌افتاد. 

گل محمدی گفت: ما می‌خواهیم لیگ دورهمی برگزار کنیم اما این مشکلات در فوتبال مان وجود دارد که مایه آبروریزی است.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha