مصوبه اروپا برای تحریم سپاه تاثیری در توان رزمی نیروهای مسلح ندارد

کرمان - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش با اشاره به تصویب پیشنهاد اتحادیه اروپا بر ضد سپاه پاسداران گفت: این پیشنهاد شوم اگر به تصویب هم برسد، ذره‌ای در انعطاف و توان رزمی نیروهای مسلح ما اثر ندارد.

به گزارش ایرنا، امیر غلامعلیان شامگاه پنجشنبه در یادواره سردار بی سر شلمچه شهید ماشالله رشیدی و شهدای گمنام بخش طغرل الجرد زرند کرمان افزود: اروپا جرات تصویب کردن این پیشنهاد را ندارد و حتی در صورت تصویب، همت و تدبیر ما برای عملیاتی کردن راهبردهای مقام معظم رهبری خواهد بود.

فرمانده قرار گاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: اگر به تاریخ دوران دفاع مقدس نگاهی داشته باشیم، شاید مظلومترین شهدا، شهدای گمنام بودند، هرچند که درجه آنها نزد خدا بالاتر است.

وی اطهار داشت؛ اکنون نباید گفت که تهاجم فرهنگی، بلکه با قتل عام فرهنگی روبرو هستیم که قصد دارند ذهن جوان نسبت به گذشته انقلاب و نظام را تهی و نسبت به آینده بی اعتماد کنند.

امیر غلامعلیان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین بیان کرد: هر کس و در هر حوزه ای که مسئولیت دارد، باید در برابر جنگ ترکیبی دشمن در راستای روشنگری جوانان گام بردارد.

وی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های ارتش در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: جوانان ما بدانند امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با وجود تنوع ماموریت و وظایف، در یک هدف مشترک هستند و آن حفظ منافع امنیتی، اقتدار و حفظ دستاردهای نظام است و در این زمینه با هیچ کس شوخی نداریم.

امیر غلامعلیان افزود: نیروهای مسلح صرف نظر از هر گرایش سیاسی، بازوان ولایت هستند و گوش به فرمان رهنمودها و راهبردهای رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی گفت: نیروهای مسلح در همه بحران ها از جمله سیل، زلزله، محرومیت زدایی وغیره در کنار مردم هستند، ضمن آنکه در حوزه دفاع از سرحدات کشور با کسی شوخی ندارند.

فرمانده قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش تاکید کرد: به عنوان یک فرمانده ارتش به مردم اطمینان می دهم که نیروهای مسلح این آمادگی را دارند که ضمن رصد و پایش مستمر مرزهای کشور، کوچکترین تهدیدی را سرکوب و سالم به آشیانه بر می گردیم.

وی بیان کرد: سبک مدیریتی که در نیروهای مسلح است را می توان به عنوان یک نسخه شفا بخش برای سایر بخش های مدیریتی تجویز کرد و درحوزه نظامی کشور در بهترین آمادگی قرار دارد و با هیچ یک از دوران حتی دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

یادواره سردار بی سر شلمچه شهید ماشالله رشیدی و شهدای گمنام بخش طغرل الجرد زرند کرمان با حضور جمعی از مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

شهرستان زرند در فاصله ۸۰ کیلومتری شمال مرکز استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha