بیست و یکیمن دوره فیلم ایران در صربستان برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- همزمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیست‌ویکمین دوره فیلم ایران از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ بهمن در صربستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان و با همکاری اداره کل همکاری های فرهنگی سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، بیست و یکیمن جشنواره فیلم‌های ایرانی همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مشارکت موزه سینمایی کینوتکا صربستان از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ برابر با اول لغایت پنجم فوریه به مدت پنج شب برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن همزمان با نخستین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر با حضور استانکو بلایوگویچ، دستیار وزیر فرهنگ صربستان در امور بین الملل، رشید حسن پور سفیر جمهوری اسلامی ایران، امیرپورپزشک رایزن فرهنگی و ماریان ویوویچ مدیر موزه سینمایی، دیپلمات های کشورهای خارجی مقیم، ایرانیان مقیم و شخصیت ها فرهنگی و هنری و عموم علاقمندان برگزار می شود.

در این دوره با رویکرد به حوزه کودک و نوجوان پنج فیلم سینمایی "مبارک" به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی، "پیله وپروانه" به کارگردانی و نویسندگی محمد صالحی نژاد، "اسکی باز" به کارگردانی فریدون نجفی، "امین و اکوان" به کارگردانی زحل رضوی و "گردو" به کارگردانی محمد حاجی غلامی که توسط رایزنی فرهنگی به صربی ترجمه و زیرنویس شده است، نمایش داده می شود.

بیست و یکیمن دوره فیلم ایران در صربستان برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha