تداوم روزهای طلایی سپاهان؛ آنها پرسپولیس را رها نمی‌کنند

تهران- ایرنا- سپاهان با پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی در شروع هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال جایگاهش را در رده دوم محکم کرد.

به گزارش ایرنا، عصر پنجشنبه در آغاز هفته هفدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف سپاهان رفت.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری با کمک‌های علیرضا مرادی و محسن بابایی بر عهده داشتند.

نساجی که در دو بازی اخیر یک مساوی و یک باخت داشت، در ورزشگاه خانگی به دنبال بازگشت دوباره به جاده پیروزی بود و سپاهان برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و ادامه روند صعودی‌ خود به دنبال سه امتیاز از این بازی خانگی بود.

نساجی صفر - سپاهان یک؛ روزهای خوب مواریس و شاگردانش ادامه دارد

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که پس از مدت‌ها تماشاگران به ورزشگاه وطنی قائمشهر بازگشته بودند تا دیدارها با هیجان بیشتری پیگیری شود، اتفاقی که سبب شد که بازیکنان سپاهان در ابتدای بازی به سمت سکوهای تماشاگران بروند و به سمت آنها گل پرتاب کنند.

سپاهان – نساجی با بازی تهاجمی‌تر شاگردان ژوزه مواریس آغاز شد اما برتری آنها در محوطه جریمه نساجی در نیمه اول کمتر به به خلق موقعیت خطرناک ختم شد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در جدی‌ترین موقعیت این نیمه، در دقیقه ۳۰ شوت شهریار مغانلو پس از یک چرخش از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه علیرضا حقیقی به بیرون رفت.

در شروع نیمه دوم باز هم سپاهان برتر نشان داد و سرانجام در دقیقه ۵۱ به گل رسید. پاس رامین رضائیان به امید نورافکن رسید و این بازیکن هم با یک ضربه دقیقه از پشت محوطه شش قدم، سپاهان را یک بر صفر پیش انداخت.

در دقیقه ۵۹ سپاهان می توانست به گل دوم هم برسد اما توپ را در مصاف تک به تک محمد علی‌نژاد با دروازه‌بان نساجی، حقیقی با یک تکل دفع کرد.

نساجی صفر - سپاهان یک؛ روزهای خوب مواریس و شاگردانش ادامه دارد

در ادامه نساجی برای جبران گل خورده تهاجمی‌تر از قبل به بازی ادامه داد اما حملات شاگردان حمید مطهری نتیجه‌ای نداشت تا در پایان سپاهان با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی به پیروزی برسد.

سپاهان با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم محکم‌تر کرد و نساجی هم با ۲۱ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

شهریار مغانلو مهاجم فرصت‌طلب سپاهان روی یک چرخش در پشت محوطه جریمه شوتی محکم به سمت دروازه حقیقی زد که توپ با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سید احمد موسوی، امیرمهدی جانملکی، حامد شیری، علی شجاعی، سعید بیگی، ایوب کلانتری، صابر حردانی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریمی اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب سپاهان:پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha