استاندار خراسان رضوی: مسیر خدمت به مردم با جدیت طی می‌شود

مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: مردم بدانند که مسیر خدمت به آنها با ایمان و اراده همراه با برنامه ریزی و سرعت در حال طی شدن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه و در ادامه بازدید از چند طرح عمرانی در شهر مشهد و در جمع نمازگزاران مسجد ابوالفضلی اسماعیل آباد افزود: اگر کاری به نتیجه نرسیده است، به دلیل عدم توجه مسوولان نیست بلکه حل آن نیاز به ایجاد شرایطی دارد، مسوولان با تمام توان برای کم کردن مشکلات مردم فعالیت می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: منطقه اسماعیل آباد که از نقاط کم برخوردار شهر مشهد است، در گذشته وضعیت نامناسبی داشت و با تلاش مسوولان وقت و با همکاری شهرداری منطقه کارهای عمرانی بسیاری برای آن آغاز شده است و امروز نیز شاهد افتتاح پل شهید اشکذری در این منطقه بودیم.

نظری بیان کرد: احداث پارک خطی این منطقه نیز با توجه به نیاز شهروندان در دستور کار بود و امروز آغاز عملیات اجرایی آن به صورت رسمی اعلام شد.
استاندار خراسان رضوی امروز، از چند طرح عمرانی در شهر مشهد بازدید کرد و در جریان روند بهره‌برداری طرح ها قرار گرفت.

این طرح ها شامل، بازدید از طرح نیمه تمام یک مدرسه ۹ کلاسه در منطقه حر عاملی، بازدید از طرح های شهرداری مشهد در محدوده میدان امام حسین (ع) و شهید چراغچی، افتتاح پل شهید اشکذری و آغاز عملیات اجرایی ساخت پارک خطی در منطقه اسماعیل آباد است.

استاندار خراسان رضوی: مسیر خدمت به مردم با جدیت طی می‌شود

وی همچنین در منزل یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در منطقه اسماعیل آباد حضور پیدا کرد.
استاندار خراسان رضوی پس از اقامه نماز در مسجد ابوالفضلی منطقه اسماعیل آباد مشهد با جمعی از مردم این منطقه دیدار کرد و پای صحبت های آنان نشست.

در ادامه این مراسم مردم منطقه اسماعیل آباد در کنار مسوولان مختلف استانی و شهری، حاضر شدند و نسبت به درخواست های آنها پاسخ دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha