کارگردان نمایش «صنم»: آرزوی هر هنرمند شرکت در جشنواره فجر است+ فیلم

تهران- ایرنا- کارگردان نمایش «صنم» گفت: وقتی به یک تئاتری می‌گویی آرزو داری در تئاتر در چه نقطه ای قرار بگیری، می‌گوید آرزو دارم روزی بتوانم در جشنواره فجر که بزرگترین رویداد هنری کشور است، شرکت کنم. 

ارسلان مهدوی ساروی در گفت وگو با خبرنگار تئاتر ایرنا در خصوص انگیزه برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: من اگر بر روی صحنه نیایم مریض می شوم نه تنها من همه هنرمندان به خصوص تئاتری ها به کار خود عشق می ورزند.

وی در مورد موضوع نمایش «صنم» توضیح داد: از شروع جنگ جهانی کرونا که یک ویروس کل جهان را در برگرفت و افراد زیادی را به کام مرگ کشاند و خانواده ها را داغدار کرد، حداقل در بخش تئاتر بسیاری از هنرمندان را از دست دادیم با نویسنده این اثر صحبت کردم و او درخصوص موضوع کرونا شروع به نوشتن کرد؛ شاید با اجرای این نمایش بتوانیم از کادر درمان که زحمات زیادی کشیدند قدردانی کنیم، خداروشکر مزد خود را هم از بینندگان گرفتیم.

مهدوی ساروی افزود: هر هنرمندی دوست دارد به جشنواره فجر بیاید و چه چیزی بهتر از این که موضوع اثر درباره شهدای مدافع سلامت باشد، نمایش «صنم» یکی از بهترین و خاطره انگیزترین کارهای من است.

کارگردان نمایش «صنم» خاطرنشان کرد: بسیاری از کارهای جشنواره را تماشا کردم، موضوعات خوب بود اما اگر بخواهیم به جشنواره نمره بدهیم جشنواره منطقه ای تئاتر ضعف هایی در بخش ایاب و ذهاب داشت، هزینه ای که به من پرداخت شد را برای کرایه رفت و آمد اعضای گروه هزینه کردم.

وی گفت: بنده پژوهشگر در بخش آئین های طبری و مازندرانی و تنها محقق و نویسنده کتاب در بخش لباس اقوام طبری هستم این اثر به زودی در ۲۲ بهمن رونمایی می شود.

«صنم» اثر نمایشی از شهر ساری اول بهمن ماه در دو سانس اجرایی در تماشاخانه سنگلج تقدیم علاقه مندان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha