۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85009434
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجمع بانوان شورایی در روستاها و شهرهای ری تشکیل شود

شهرری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت:  با توجه به ظرفیت‌ها توصیه می‌کنیم تشکیل مجمع بانوان شورایی به‌عنوان اندیشه‌کده‌ای برای بانوان توانمند با هدف اشتراک‌گذاری فرصت‌ و چالش‌ها و معرفی ظرفیت‌ها به منظور مطالبه از مسئولان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه شورای اسلامی شهرستان ری، جعفر بندی شربیانی در جمع بانوان عضو شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان ری با اشاره به نقش شوراها در توسعه شهر و روستا اظهار داشت: آنچه شوراها را از سایرین متمایز می‌کند دغدغه پیگیری مشکلات مردم است و در واقع شوراها از طریق ایجاد ظرفیت در دستگاه‌ها مشکلات مردم و جامعه پیرامونی را پیگیری می کنند و به حداقل می‌رسانند.

وی با اشاره به محدود بودن منابع برای ارائه خدمات افزود: مشکلات و معضلات نامحدودی در سطح شهرستان ری وجود دارد که بیان آن توسط بانوان یا از دید یک مادر لزوم پیگیری را بیشتر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به رویکرد شورای اسلامی شهرستان در اولویت‌بندی مشکلات گفت: در شورای شهرستان ری مشکلات و کمبودها اولویت‌بندی می‌شود تا در اولین فرصت پیگیری و با همکاری سایر دستگاه‌ها در جهت رفع آن اقدام شود.

این مسئول ادامه داد: شورای شهرستان ری مرکز و میزبان بانوان برای تشکیل مجمع بانوان شورایی خواهد بود و در راستای پیگیری مطالبات بانوان، اتصال و ارتباط با مدیران مربوطه را ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور چشمگیر بانوان در کنکور، عرصه اشتغال و نخبگی خاطرنشان کرد: برخی از بانوان در خارج یا داخل کشور صاحب کرسی و صاحب‌نظر هستند که در بستر نگاه جمهوری اسلامی به زن، در مدارس و دانشگاه‌ها رشد پیدا کرده و امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارند.

شربیانی اضافه کرد: در حوزه‌های ورزشی تفاوت زیادی بین وضعیت امروز و پیش از انقلاب وجود دارد و همچنین در حوزه‌های سیاسی و مدیریتی بانوان به‌طور نسبی تفاوت معناداری وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha