خط قرمز پدافند غیرعامل مردم هستند

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: خط قرمز در مباحث پدافند غیرعامل مردم هستند و مراقبت از آنان در برابر آسیبها از مبانی این حوزه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رسول رحیمی روز چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه قائم(عج) استان سمنان افزود: هر چیزی که برای مردم بد باشد باید در برابر آن مقاومت کرد و از طریق مبانی و اصول پدافند غیرعامل در برابر آن مقاومت می شود تا آسیبی به مردم نرسد.

وی ابراز داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، هدف دشمن تبلیغ و علاج آن نیز تبیین از سوی ماست.

وی تاکید کرد: لزوم جهاد تبیین دشمن شناسی است و دشمن شناسی با ۲ شرط محقق می شود که اولی بصیرت و آگاهی و دومی شجاعت و فداکاری است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: وارونه نشان دادن حقایق، تحلیل‌های مغرضانه، یاس‌آفرینی در جوانان و ترویج سبک زندگی غربی، از مصادیق جنگ ترکیبی دشمن است و ابزار دشمن برای این جنگ تبلیغ و تنها علاج آن تبیین است .

وی به تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در استانهای کشور اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح جامع شمارش سرمایه های استانی و احصاء و سطح بندی سرمایه ها مطرح و در استانها برش دستگاهی مشخص شد و برای اجرا در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: در بحث پیش‌بینی، پیشگیری و پیش‌دستی در اجرای مبانی پدافند غیرعامل سمنان عملکرد مطلوبی داشته و از استانهای پیشتاز است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این نشست گفت:ساختار و اقدامات شورای پدافند غیرعامل به صورت کامل در سطح استان در حال اجرا است.

احمد ریواده با اشاره به اینکه تلاش می شود تا نقشه راه که همان طرح‌ جامع پدافند غیرعامل است، به صورت ۱۰۰ درصدی اجرایی شود، افزود: تقویت وحدت و همگرایی، ایجاد اعتماد و امیدآفرینی و بیان دستاوردهای نظام در ایام الله دهه فجر برای مردم، در دستور کار مدیران قرار گیرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: اساسی ترین ماموریت همه ایجاد مصونیت برای زیرساخت ها در استان است تا به تبع آن بتوان خدمات مطلوب به مردم ارایه شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha