۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85009091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ ملی دانشجویان در راه است

۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85009091
لیگ ملی دانشجویان در راه است

تهران- ایرنا- لیگ ملی دانشجویی سال آینده در سه رشته ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی روز چهارشنبه به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت فعالیت‌ها و برنامه‌های این فدراسیون، طی احکامی جداگانه روسای چهار کارگروه این فدراسیون را منصوب کرد. بر اساس این احکام، داریوش خواجوی دبیرکل فدراسیون به عنوان رئیس کارگروه تدوین و بررسی مقررات وآئین‌نامه‌ها منصوب شد.

محمدرسول خدادادی سرپرست هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان آذربایجان شرقی به عنوان رئیس کارگروه تأسیس باشگاه‌های ورزشی در هیئت‌ها و استان‌ها، سلمان فرضعلی پور رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان آذربایجان غربی به عنوان رئیس کارگروه لیگ‌های دانشجویی المپیادهای ملی و جشنواره‌های استانی و محمدحسن عبدالهی رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان فارس به عنوان رئیس کارگروه تدوین طرح واحدهای تئوری مربیگری منصوب شدند.

همچنین جلسه هماهنگی انجمن‌های ورزشی اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به منظور برگزاری مسابقات المپیادهای دانشجویی با حضور ابراهیم علی‌دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در این جلسه گفت: یکی از رویدادهای پیش‌رو برگزاری مسابقات قهرمانی در رشته‌های غیرالمپیادی است. پیش از این برنامه‌ریزی انجام شده بود تا این مسابقات در ۱۱ رشته ورزشی برگزار شود اما با توجه به اینکه برخی از این رشته‌ها به حد نصاب کافی نرسیدند، برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات قهرمانی در ۹ رشته ورزشی انجام شد.

علی‌دوست افزود: برای سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌ شده تا المپیاد دانشجویان شاهد، ایثارگر و همگانی را برگزار کنیم. همچنین در سال آینده لیگ ملی دانشجویی در سه رشته والیبال، فوتسال و بسکتبال ۳ نفره برگزار خواهد شد.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه ممکن است به تعداد لیگ‌های ورزشی افزوده شود؛ تصریح کرد: بیشترین هدف ما از برگزاری لیگ ملی استمرار برگزاری رویدادهای ورزشی در میان دانشجویان است. در این راستا همه دانشگاه‌های یک استان از دانشگاه‌های وزارت علوم تا وزارت بهداشت، پیام نور، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای می‌توانند در لیگ ملی شرکت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha