انتظار چنین مخاطبی را نداشتیم/ جشنواره تئاتر فجر امسال به شهرستان‌ها بها داد+فیلم

تهران- ایرنا- بازیگر نمایش «مانداک» که در بخش اجراهای صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، اظهار داشت: برخی گفته بودند مخاطب کمی برای تماشای تئاتر می‌آیند اما در اجرای نمایشمان شاهد استقبال تماشاچیان بودیم در حالی که ما انتظار چنین مخاطبی را نداشتیم.

نمایش «مانداک» از جمله آثار بخش صحنه ای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر است که دوشنبه ۳ بهمن ماه در دو سانس ساعت ۱۷ و ۲۰ در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا شد.

پری بارانی که در این نمایش نقش جین را بازی می‌کند، درباره نقش خودش به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: جین و جس دو خواهر به هم چسبیده هستند که پدربزرگ آنها یک بمب اتمی را اختراع و روی چندین سرباز امتحان کرده است. این اتفاقات رخ داده در نسل های گذشته روی خانواده و نسل های بعدی تاثیر گذار است. چون خانواده این پدربزرگ به مشکل خورده اند.

بازیگر نمایش «مانداک»: انتظار چنین مخاطبی را نداشتیم/ جشنواره امسال به شهرستان‌ها بها داد

این بازیگر که تا به حال در هشت دوره جشنواره شرکت کرده درباره کیفیت چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر توضیح داد: این دوره را خیلی دوست داشتم. چون دبیر این دوره خیلی به شهرستان ها بها داد. همین کسانی که تئاتر شهرستان را تحویل نمی گیرند خودشان از همین شهرستان ها برخاسته اند. خوشبختانه آقای زارعی نگاه ویژه ای به شهرستان‌ها دارد.

وی افزود: امسال در شرایط سخت کار کردیم. من و همسرم آقای قاسمی، کارگردان مانداک حرفه مان تئاتر است و مدت ۲۵ سال است که حرفه ای کار می‌کنیم. اجرای عمومی در تهران و شهرستان هم زیاد داشته‌ایم. اینجا در بخش بین الملل جشنواره هستیم و برای رقابت آمده‌ایم. خیلی امیدوارم که در این رقابت برنده شویم. چون برای کاری که اجرا کرده ایم خیلی زحمت کشیده ایم.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که از ۲۵ دی ماه در شهرستان های مختلف آغاز شده از شنبه یکم دیماه تا ۱۱ بهمن ماه اجراهای صحنه ای و خیابانی خود را در تهران دنبال می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha