۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85008120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار کردستان: سرعت و دقت در ارائه خدمات پستی ضروری است

سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی کارکنان اداره پست استان، گفت: با توجه به نیازهای واقعی جامعه امروز، سرعت و دقت در ارائه خدمات پستی به مردم ضروری است.

به گزارش ایرنا، کیومرث حبیبی روز سه شنبه در بازدید از اداره کل پست کردستان و بخش تجزیه و مبادلات پست استان در سنندج اظهار کرد: توسعه زیر ساخت‌های پستی و سرعت در ارائه خدمات، اعتماد به پست را به همان نسبت افزایش می دهد.

وی شرکت پست را از تشکیلات ارتباطی قدیم این سرزمین خواند و افزود: از زحمات و تلاش کارکنان پست غافل نیستیم و تلاش بی وقفه در هرشرایطی را ارج می نهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: پست و ارتباط، لازمه دنیای امروز است و به هر میزان به توسعه زیرساخت های پستی بپردازیم، توسعه همه جانبه کشور نیز رشد فزاینده خواهد یافت.

حبیبی ادامه داد: معاونت عمرانی نیز حسب دستور استاندار کردستان برای رفع مشکل پست استان به ویژه راه اندازی مرکز تجزیه و مبادلات مکانیزه پست استان بسیار مصمم است.

وی تاکید کرد: این معاونت تمام تلاش خود را برای تغییر کاربری و فراهم کردن زیرساخت های لازم در این بخش خواهد کرد و برای سایر بخش ها هم با مسئولان مربوطه رایزنی های لازم صورت خواهد گرفت.

مسئول اداره کل پست کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله در استان جابجا شده است، افزود: این حجم از مرسولات که بیشتر بسته و امانات پستی را تشکیل می دهد نیازمند فضای کافی برای اجرای درست و به موقع عملیات پستی است.

قاسم خداویسی با بیان اینکه فضای بسیار محدود تجزیه و مبادلات مرکز استان، پست را با چالش جدی مواجه کرده است، اضافه کرد: نیاز است اداره کل پست به سامانه تجزیه هوشمند مجهز شود.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که با اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است، ۲ قطعه زمین با متراژ بالای پنج هزار مربع در موقعیت های مناسب و قابل دسترس به این اداره معرفی شده است که مکاتبات آن با شرکت ملی پست در جریان است.

در حال حاضر ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha