چهار اثر نمایشی از استان اردبیل به جشنواره تئاتر فجر راه یافت

اردبیل - ایرنا - مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری اردبیل از راهیابی چهار اثر نمایشی از استان به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

داور فرمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از اوایل بهمن شروع می‌شود و در بخش صحنه‌ای از ۱ تا ۱۱ بهمن‌ماه در تهران با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر کشور و گروه‌های تئاتر دعوت شده از کشورهای دیگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره شامل بخش‌های نمایش‌ خیابانی، تئاترصحنه‌ای، تئاتر ملل، مقالات پژوهشی، نمایش‌نامه نویسی، رادیو تئاتر و بخش ویژه خواهد بود و استان اردبیل در این جشنواره با چهار اثر نمایشی "شاه اسماعیل"، "سیمرغ" و "بیگانه در خانه" در بخش تئاتر صحنه‌ای و با "گزارش یک عشق نهایی" در بخش رادیو تئاتر حضور خواهد یافت.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری اردبیل ادامه داد: نمایش سیمرغ روز دوشنبه سوم بهمن ماه در سالن تئاتر سنگلج، نمایش شاه اسماعیل روز چهارشنبه پنجم بهمن در سالن تئاتر دکتر ناظرزاده مجموعه ایرانشهر و نمایش بیگانه در خانه روز جمعه هفتم بهمن ماه در سالن تئاتر مولوی اجرا خواهد شد.

به گفته مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل، در بخش نمایش رادیویی "گزارش یک عشق نهایی" در سی ام دی ماه در سالن مهر حوزه هنری به روی صحنه رفته بود و نمایش‌های شاه اسماعیل و سیمرغ در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل و نمایش بیگانه در خانه از سوی گروه تئاتر آران هنر پارس آّباد مغان و نمایش رادیویی گزارش یک عشق نهایی در واحد نمایش صدای مرکز اردبیل تولیدشده است.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان و گروه‌ها و انجمن‌های هنری و ادبی متعدد در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha