۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85007790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: همراهی تشکل‌های مردمی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر ضروری است

سنندج-ایرنا- فرماندار ویژه سقز با اشاره به تشکیل ۲۲ کمیته برای بزرگداشت ایام دهه فجر، گفت: هماهنگی و همراهی تمام نهادها و و تشکل های مردمی برای برگزاری برنامه های گرامیداشت، ضروری است.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی، تعامل و هماهنگی اجرای برنامه های دهه فجر در سقز، با اشاره به نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور حماسی مردم، از مولفه های قدرت نظام برای حفظ و تقویت انسجام اسلامی و اعتماد اجتماعی است.

وی افزود: حضور مردمی بیانگر وحدت، امنیت و یکپارچگی ایران اسلامی است و باید در بزرگدشت ایام پیش رو، مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی و نهادها و کانون های مردمی جلب شود.

فرماندار ویژه سقز ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، چراکه این رویداد عظیم نماد غلبه اراده شکست ناپذیری ملتی است که با دست خالی، طاغوت را شکست داد.

توان اضافه کرد: تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی و تقویت و گسترش آن، پاسداری از ارزش ها و آرمان ها و نمایش دستاوردها و پیشرفت ها در تمام عرصه ها، هدایت و جهت دهی محتوایی برنامه های مختلف از جمله اهداف، سیاست ها و خط مشی های بزگداشت ایام دهه فجر است.

وی بر اجرای کیفی، خلاقانه و مردمی برنامه ها، دوری از بحث های تفرقه افکنانه و بی توجهی به جنگ روانی دشمن و دلسرد نشدن از ادامه خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی گسترده و منسجم، جهاد تبیین و روشنگری، بازگو کردن دستاوردها، برنامه ریزی خوب و جامع و القای امید و امیدواری در سطح جامعه از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

توان یادآور شد: ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، گسترده ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی است که باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha