۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85007779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۴۰۰ میلیارد تومان برای مجتمع اقامتی بازنشستگان خراسان‌شمالی اختصاص یافت

بجنورد- ایرنا- مدیر صندوق بازنشستگی خراسان شمالی گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجتمع اقامتی، درمانی، تفریحی و ورزشی بازنشستگان این استان اختصاص یافت.

رضا فیضی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کلنگ ساخت این مجتمع اقامتی و رفاهی همزمان با دهه فجر امسال در بجنورد مرکز خراسان شمالی به زمین زده می شود و این میزان اعتبار از محل صندوق بازنشستگی کشور به این طرح اختصاص یافت.

وی افزود: این مجتمع شامل مجموعه های ورزشی مختلف از جمله استخر آب درمانی، سونا و جکوزی، مجموعه های تفریحی سر گرم کننده و ورزشی است.

مدیر صندوق بازنشستگی خراسان شمالی تصریح کرد: زمین اجرای این طرح در چهار نقطه بجنورد جانمایی شده است و یکی از این اماکن با تایید و نظر کارشناسان امر برای اجرای طرح در نظر گرفته و مراحل ساخت آن آغاز می شود.

وی یادآور شد: صندوق بازنشستگی کشور ساخت مجتمع های اقامتی، درمانی، تفریحی و ورزشی را در چهار استان در دستور کار قرار دارد و با تامین زمین این طرح در خراسان شمالی نیز اجرا می شود.

فیضی نژاد بر اهمیت این مجموعه در استان تاکید کرد و افزود: چنین فضاهایی در این خطه وجود ندارد و بازنشستگان استان فضایی مناسب برای بخش های درمانی، تفریحی و ورزشی مخصوص به خود ندارند.

وی در ادامه گفت: همچنین این نهاد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی درصدد ساخت کارخانه شیر پگاه در استان است که در این رابطه نیز نیازمند قطعه زمینی برای ساخت آن هستیم.

فیضی نژاد تصریح کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۲۶۲ نفر زیر پوشش این صندوق هستند که از مجموع این تعداد؛ هفت هزار و ۵۰۰ نفر در بجنورد مرکز استان سکونت دارند.

وی با بیان اینکه اعضای صندوق شامل فرهنگیان و ۵۴ دستگاه، نهاد و سازمان هستند، اظهار کرد: بیشترین قشر بازنشسته در این استان مربوط به فرهنگیان و مابقی مربوط به سایر دستگاه ها است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمالشرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha