۴ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۳۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85007767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۳۸
کد خبر: 85007767
عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، نیروهای مقاومت فلسطین در جنین، طولکرم، نابلس و الخلیل با صهیونیست‌ها مقابله و به مواضع آنها حمله کردند.

بر اساس این گزارش، در طولکرم یک نظامی صهیونیست به ضرب گلوله نیروهای مقاومت فلسطین در درگیری در اردوگاه «نور شمس» زخمی شد.

در جنین نیز نیروهای مقاومت سه عملیات علیه نظامیان صهیونیستی در نزدیکی پست ایست و بازرسی «الجلمه» و نزدیکی شهرک صهیونیستی «شاکید» انجام دادند.

همچنین در نابلس نیروهای مقاومت فلسطین چهار عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست که به این شهر یورش برده بودند، انجام دادند.

نیروهای مقاومت در یک هفته گذشته نیز ۲۵۰ عملیات علیه مواضع صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha