۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۳۴
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 85007672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی شرکت مشتریان گلدیران | نمایندگی ال جی و جی پلاس در ایران

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید لوازم خانگی باید به آن توجه کنید، خدمات مشتریان آن است.

حتی اگر محصول مورد نظر شما ساخت بهترین و معتبرترین برندهای جهانی باشد، اما خدمات مشتریان قوی نداشته‌باشد، به احتمال زیاد برای نصب و راه‌اندازی، سرویس دوره‌ای، تعمیر و گارانتی آن به مشکل برخواهید خورد. یکی از شرکت‌های باسابقه و معتبر که در زمینه خدمات مشتریان فعالیت می‌کند، گلدیران است. این شرکت هم‌اکنون ارائه خدمات رسمی و اصلی پشتیبانی و نمایندگی ال جی و جی پلاس و تعمیر تلویزیون ال جی را برعهده دارد و نمایندگان آن در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند. اگر می‌خواهید بیشتر با این شرکت خوش‌نام آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی شرکت مشتریان گلدیران | نمایندگی ال جی و جی پلاس در ایران

معرفی گلدیران، نمایندگی ال جی و جی پلاس در ایران و خدمات آن

شرکت مشتریان گلدیران، تنها مرکز ارائه‌دهنده مشاوره، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات ال جی و جی پلاس در ایران است. این شرکت با داشتن بیش از ۱۰۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، تا به امروز تلاش کرده است تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. این خدمات شامل ارسال محصولات خریداری‌شده به درب منزل، نصب و راه‌اندازی، آموزش نحوه صحیح استفاده، سرویس دوره‌ای، تعمیر و تامین قطعات یدکی و تمدید گارانتی است. در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا می‌شوید.

نصب و راه‌اندازی محصولات توسط نمایندگی ال جی

یکی از خدماتی که نمایندگی ال جی و جی پلاس یعنی گلدیران به مشتریان خود ارائه می‌دهد، نصب و راه‌اندازی دستگاه‌هایی است که تحت گارانتی این شرکت هستند. اگر هریک از محصولات ال جی یا جی پلاس را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده‌اید، باید با مرکز خدمات مشتریان گلدیران به شماره ۰۲۱۸۴۷۳۳ تماس بگیرید، تا با هماهنگی، تکنسین‌های خود را برای نصب و راه‌اندازی محصول یا محصولات خریداری‌شده، به خانه یا محل کار شما اعزام کنند.

نمایندگان آموزش‌دیده این شرکت با حضور در محل مورد نظر، دستگاه را نصب و راه‌اندازی می‌کنند و نحوه صحیح استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهند. همچنین استفاده از خدمات گلدیران موجب می‌شود تا گارانتی دستگاه تایید و امکان تمدید آن وجود داشته‌باشد.

معرفی شرکت مشتریان گلدیران | نمایندگی ال جی و جی پلاس در ایران

سرویس دوره‌ای و تعمیر تلویزیون ال جی در نمایندگی ال جی

با سرویس دوره‌ای، عمر دستگاه خود را افزایش می‌دهید. شرکت گلدیران، نمایندگی ال جی و جی پلاس نیز با آگاهی از این موضوع، این خدمت را برای کلیه محصولات این دو برند ارائه می‌دهد. به این‌صورت که با توجه به زمان خرید هر محصول، زمان سرویس دوره‌ای را محاسبه و به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کند. سپس با هماهنگی قبلی، سرویس‌کاران خود را به محل اعزام می‌کند.

تعمیرات تخصصی و تعمیر تلویزیون ال جی

دستگاه‌های الکترونیکی و لوازم خانگی برقی، ممکن است در اثر عوامل گوناگون از جمله استفاده نامناسب، عدم سرویس دوره‌ای به‌موقع و آسیب‌دیدن و مستهلک‌شدن برخی قطعات، دچار مشکل شوند و از کار بیفتند. در چنین مواقعی لازم است که هرچه زودتر برای تعمیر آن‌ها اقدام کنید.

از این‌رو شرکت گلدیران، کلیه تکنسین‌های خود را تحت آموزش‌های تخصصی قرار می‌دهد تا با نحوه عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون ال جی و جی پلاس و دیگر محصولات آن‌ها آشنا شوند و مهارت‌های لازم را در این زمینه به‌دست آورند. همچنین این شرکت، کلیه قطعات و لوازم یدکی محصولات این دو برند را به‌صورت اورجینال تهیه می‌کند و در اختیار نمایندگان خود در سراسر کشور قرار می‌هد تا مشتریان بابت کیفیت خدمات و اصل ‌بودن قطعات آسوده‌خاطر باشند.

تمدید گارانتی

شرکت گلدیران به‌عنوان نمایندگی ال جی و جی پلاس کلیه محصولات این دو برند را که توسط تکنسین‌های مجاز نصب و راه‌اندازی می‌شوند، گارانتی می‌کند. همچنین مشتریانی که تمایل به تمدید گارانتی این دستگاه‌ها داشته‌باشند، با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، می‌توانند از این خدمت ارزشمند بهره‌مند شوند.

معرفی شرکت مشتریان گلدیران | نمایندگی ال جی و جی پلاس در ایران

چند نماینده رسمی ال جی و جی پلاس در ایران داریم؟

گلدیران به‌عنوان تنها نماینده رسمی محصولات ال‌ جی و جی‌ پلاس در ایران شناخته می‌شود که با داشتن بیش از ۱۰۰۰ نماینده در نقاط مختلف ایران، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات پشتیبانی مشتریان را به خریداران این محصولات ارائه می‌کند. این شرکت همواره تلاش کرده است، تا با ارتقا کیفیت خدمات خود، رضایت مشتریان را به‌دست آورد و به‌همین خاطر موفق شده است تا ۱۰ دوره متوالی، تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده را از آن خود کند.

سخن پایانی

شرکت گلدیران به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت خدمات مشتریان محصولات ال جی و جی پلاس در ایران شناخته می‌شود که با رویکردی نوآورانه و خلاقانه، بهبود مداوم خدمات و ارتقا کارایی فرآیندهای خود، توانسته است تا رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان این محصولات را به‌دست آورد. این شرکت خدمات خود را بر پایه استانداردهای جهانی بنا نهاده است تا شعار «روی خوش زندگی» را به‌خوبی برای مشتریان معنی کند. برای دریافت خدمات از نمایندگی ال جی و جی پلاس در شهر خود با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۷۳۳ تماس بگیرید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha