موضوع خودروی سرقتی فدراسیون بسکتبال به دیوان محاسبات کشیده شد

تهران- ایرنا- مدیر اسبق تیم‌های ملی بسکتبال گفت: هشتم‌بهمن‌ماه پرونده سرقت خودروی فدراسیون در دیوان محاسبات بررسی خواهد شد و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

مسعود قاسمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سووال که در مجمع عمومی بسکتبال اعلام شد پرونده سرقت خودروی فدراسیون همچنان باز است، تاکید کرد: بله، این مساله درست بوده و قرار است در هشتم‌بهمن‌ماه و در دیوان محاسبات در این خصوص اعمال نظر شود.

وی ادامه داد: این اتفاق حدود یک‌سال پیش افتاد، خودروی پرشیا در اختیار بود و از تمرینات تیم ملی باز می‌گشتم، همان شب خودرو سرقت شد و به دلیل اینکه وسیله نقلیه به نام فدراسیون بود از مراجع ذیصلاح پیگیری‌های لازم انجام شد اما متاسفانه تا امروز به نتیجه نرسیده است.

او در خصوص اینکه عنوان می‌شود اتومبیل سرقتی بیمه بدنه نداشته و آیا از این ماجرا مطلع بوده یا خیر گفت: بله، ۳ بار به همکاران وقت در این خصوص یادآوری کردم اما چون قرار بود این خودرو (پژو سرقتی) و ماشین جک فدراسیون فروخته و ۲ دستگاه خودروی ال‌۹۰ خریداری شود به نوعی اهمال و کوتاهی شد که در نهایت با سرقت خودرو وارد فاز جدیدی شدیم و باید دید در نهایت چه خواهد شد.

مدیر اسبق تیم‌های ملی بسکتبال خاطر نشان کرد: در دفاعیه‌ ارائه شده، همه موارد ذکر شده است اما با توجه به اینکه هنوز رای صادر نشده نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد،‌ من در جایگاه قاضی نیستم اما هیچ کوتاهی از جانب من صورت نگرفته بود و هر اقدامی که برای وسیله نقلیه شخصی انجام می‌دادم در زمان پارک خودرو و قبل از سرقت هم انجام شده بود اما این هم اتفاقی است که در زندگی رخ می‌دهد و این بار به نام من شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha