۳ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85006763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معوقه‌های کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان پرداخت می‌شود

زنجان – ایرنا- سرپرست سازمان همیاری شهرداری استان زنجان گفت: معوقه‌های کارکنان این سازمان با تامین اعتبار لازم تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

محمود بیات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معوق شدن حقوق چند ماهه کارکنان سازمان همیاری شهرداری های زنجان ناشی از نبود منابع پایدار مالی است.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری ها یک نهاد عمومی غیر دولتی است، اظهار داشت: این سازمان باید بابت هزینه های خود، درآمدزایی داشته باشد چون از اعتبارات دولتی سهمی ندارد.

بیات اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداری های زنجان بدهی هایی از قبل داشت و اکنون نیز با محدود شدن منابع درآمدی با مشکلات مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته به جز فروش زمین های محدوده گاوازنگ هیچ برنامه خاصی برای درآمدزایی در سازمان همیاری شهرداری های زنجان وجود نداشت، افزود: ما برای سال آینده برنامه هایی برای افزایش درآمد داریم که از جمله آنها راه اندازی بازارچه میوه و تره بار شهرداری زنجان است.

بیات اظهار داشت: یکی از معضلات سازمان همیاری شهرداری های زنجان، تعهدات این سازمان در منطقه گردشگری گاوازنگ است که البته مراحل انتقال این مجموعه به راه و شهرسازی و شهرداری در جریان می باشد.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های زنجان با بیان اینکه برنامه ای برای تعدیل نیرو در این سازمان وجود ندارد، گفت: در زمان حاضر سازمان همیاری شهرداری های زنجان حدود ۵۰ نیرو دارد که در واحدهای زیرمجموعه این سازمان از قبیل شرکت عمرانی عماد اشراق، عمران زنگان، مرکز عملی کاربردی همیاری و هتل سپهر مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha