یادواره خانوادگی شهدا در خلخال برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال از برگزاری یادواره‌های خانوادگی شهدا در قالب کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ جواد نوروزی در مراسم یادواره خانوادگی شهید بهادر رمضانی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای خانواده در هفته گذشته اظهار کرد: این یادواره دومین یادواره خانوادگی شهدای گرانقدر شهرستان است که به همت سپاه خلخال و با همکاری فرمانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر امام جمعه و جمعی از مسئولین این شهرستان در منزل شهید رمضانی اجرا شد.

امام جمعه خلخال در این یادواره با یادآوری اهمیت جایگاه شهید و شهادت در اسلام اظهار کرد: اقتدار، عظمت، شوکت و امنیت پایدار امروز جامعه مرهون خون پاک شهدای گرانقدر کشور از جمله شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت است.

حجت الاسلام کریم اسدی با گرامیداشت یاد و نام خاطره شهید رمضانی اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های خانوادگی زنده کردن نام و یاد شهدا است و در این مقطع زنده کردن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: جامعه نیازمند برگزاری این چنین برنامه‌هایی است و این برنامه‌ها موجب زنده نگه داشتن یاد ونام شهدا و احیای ارزش های اسلامی در جامعه خواهد شد.

براساس این گزارش در این مراسم ضمن مداحی، با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید رمضانی تجلیل شد.

شهید بهادر رمضانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در عملیات جزیره مجنون در ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۶۷ به اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha