۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85006094
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره توانمند سازی آموزگاران البرز آغاز شد 

۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85006094
دوره توانمند سازی آموزگاران  البرز آغاز شد 

کرج - ایرنا- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دوره توانمند سازی طرح شهید همت ویژه آموزگاران مدارس این استان آغاز شد. 

سید محمود حسینی روز یکشنبه در کارگاه توانمند سازی استانی این طرح، اظهارکرد: طرح سردار شهید همت به منظور ارتقای صلاحیت تخصصی و حرفه‌ای معلمان مقطع تحصیلی ابتدایی البرز در دستور کار قرار گرفته است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه طرح شهید همت که اجرای آن یکی از رویکردهای نوین وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش ابتدایی است، اضافه کرد: این طرح به نام معلم شهید، محمدابراهیم همت نامگذاری شده، درصدد است تا صلاحیت های حرفه ای آموزگاران مدارس ابتدایی را با برپایی دوره های حضوری توسعه دهد.
حسینی ادامه داد: در این طرح هشت حلقه علمی با موضوعات مختلف درسی در پایه های مختلف در سامانه شاد ایجاد شده و با عضویت مدرسان استانی و استادان کشوری و کارشناسان به معلمان آموزش ارایه می‌شود.
وی افزود: حلقه علمی استانی توسط مربی راهبران که آموزش دیده اند تشکیل شده و فعالیت های متناظر در کشور را در استان پیاده سازی می‌کنند.
حسینی عنوان کرد: تمام دوره های مربوط به طرح شهید همت به صورت حضوری در استان البرز اجرا می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: عناوین درسی شامل فارسی اول و فارسی دوم و سوم، علوم چهارم، ریاضی چهارم، ریاضی پنجم و ششم ابتدایی، قرآن دوره اول، هدیه آسمانی سوم ابتدایی و سواد رسانه ای است که در دوره توانمند سازی استانی برای ۱۶۰ نفر

برگزار می شود.
حسینی تاکید کرد: معلمان باید هر روز و هر لحظه ارتقای فکری داشته، با برنامه و داشتن طرح درس به سرکلاس بروند.

استان البرز حدود هفت هزار آموزگار دارد که  این طرح برای یک هزار و ۲۸۰ نفر آنها تا پایان شهریورماه سال آینده برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha