راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ استان مرکزی در دستور کار بهزیستی است

اراک - ایرنا - سرپرست اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد، با هدف تامین مکانی علمی و تخصصی برای درمان معتادان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی «محمد زیدوند» افزود: راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶، برنامه اولویت‌دار این اداره کل است و این مرکز از طریق فراخوانی که منتشر شده به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: این مرکز برای درمان معتادان متجاهر ویژه مردان در شهرستان اراک پیش بینی شده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه در محل مرکز ماده ۱۶ معتادان متجاهر برای درمان و ترک اعتیاد نگهداری می‌شوند، گفت: مدت ماندگاری این افراد در این مرکز در صورت تمدید تا ۶ ماه است.

زیدوند گفت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی واجد شرایط با اولویت افرادی که از کمیسیون ماده ۲۶ اداره کل بهزیستی استان مرکزی مجوز قانونی را کسب و مجوز مربوطه در زمینه اعتیاد، درمان و بازتوانی معتادین متجاهر را از دبیرخانه دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای شرکت در فراخوان اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان برای اطلاع و آگاهی بیشتر از شرایط فراخوان مرکز ماده ۱۶ می‌توانند به معاونت پیشگیری بهزیستی استان و یا به درگاه الکترونیکی بهزیستی استان مرکزی به آدرس www.behzisti.ir/news/۷۲۰۰۹ مراجعه کنند.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha