۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 960
کد خبر: 85004668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حواشی در یک باشگاه فوتبال در مشهد؛ مدیرکل ورزش خراسان رضوی: با متخلفان برخورد جدی می‌شود

مشهد- ایرنا- با انتشار تصاویری در فضای مجازی از تجمع برخی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این موضوع به صورت خارج از نوبت در حراست این اداره کل در حال بررسی است و در صورت اثبات، به طور جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، برخی از خانواده بازیکنان نوجوان یک تیم باشگاهی مشهد با استناد بر محتوای گوشی فرزندان خود، مدعی شده اند فرزندانشان در زمان حضور در باشگاه با رفتارهای غیر اخلاقی از سوی عوامل آن، مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

آنها مدعی شدند رفتار فرزندانشان در چند وقت اخیر خارج از عرف شده و تحت فشار روانی و افسردگی قرار گرفته اند.

پس از انتشار تصاویری از تجمع مادران در جلوی این باشگاه، حراست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی به دستور علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل این مجموعه، موضوع مورد بررسی فوری قرار گرفته و در نخستین نظرات خود به ایرنا توضیحاتی دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این توضیحات گفت: به محض اطلاع، این اتفاق به شکل جدی در دست بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

هاشمی جواهری عنوان کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار داده تا صحت و سقم و ابعاد آن مشخص شود.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان هیات فوتبال در خراسان رضوی، اظهار داشت: کوتاهی های زیادی در رشته فوتبال در این استان مشاهده شده است، اگر این موضوع مورد تایید دستگاه قضایی قرار گیرد، با عوامل دخیل در آن برخورد قاطع خواهد شد چرا که در مبارزه با فساد ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: سالم سازی فضای ورزشی یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان است و در طرحی از امروز برخورد با باشگاه های غیرمجاز نیز آغاز شد.

هاشمی جواهری با انتقاد از فعالیت باشگاه های غیر مجاز در رشته های ورزشی، تصریح کرد: این موضوع یکی از چالش های مهم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است که در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارد زیرا بر این باور هستیم جامعه ورزش جامعه ای سالم است و نباید برخی رفتارهای احتمالی را به پای تمامی ورزشکاران نوشت.

به گزارش ایرنا، دو هفته پیش و به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارت‌خانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.

پس از دستور سجادی، اداره کل حراست ورزش و جوانان خراسان رضوی با همکاری یکی از نهادهای امنیتی در حال بررسی دقیق موضوع هستند و قرار است گزارش بررسی این ادعاها به محض تکمیل، تقدیم وزیر ورزش و مراجع ذی‌صلاح شود.

چندی پیش مدیررسانه‌ای سابق تیم شهرخودرو با انتشار خبری در فضای مجازی از وقوع یک فاجعه برای فوتبال مشهد خبر داد و مدعی شد والدین ۱۵ نفر از بازیکنان این باشگاه و مدرسه فوتبال آن با مراجعه به حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از باشگاه و مربی‌نماهای آن به‌خاطر تعرض به فرزندان‌شان شکایت کرده‌اند. به گفته وی این پرونده در دادستانی مفتوح است.

۲ هزار و ۳۹۸ باشگاه دارای مجوز ورزشی در خراسان رضوی فعالیت می کنند که از این تعداد، ۹۰۲ باشگاه مختص مردان، ۷۸۴ باشگاه مختص زنان و ۷۱۲ باشگاه نیز مشترک است.

اکنون حدود ۱۸۶ هزار نفر ورزشکار به صورت سازمان یافته در عرصه ورزش خراسان رضوی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha