آخرین وضعیت فعالیت ادارات و مدارس چهارمحال وبختیاری در نخستین روز بهمن

شهرکرد -ایرنا- سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: در پی برودت هوا و مه صحبگاهی فعالیت دستگاه‌های اجرایی و همچنین فعالیت آموزشی مدارس در برخی شهرستان‌های استان روز شنبه اول بهمن‌ماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

خسرو کیانی جمعه‌شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برودت هوا و شرایط نامساعد جوی به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و انرژی و کاهش مخاطرات اقلیمی با موافقت استاندار چهارمحال و بختیاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان در روز شنبه اول بهمن ماه در شهرستان‌های کیار، شهرکرد، بروجن، بن، سامان، کوهرنگ، فارسان و اردل با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود و فعالیت در سایر شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد طبق روال معمول خواهد بود.

وی اظهار داشت: ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی شامل این مصوبه نیست.

کیانی تصریح کرد: فعالیت آموزشی تمامی مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی، دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری به جز در شهرستان بروجن نیز در روز شنبه از ساعت ۹ صبح آغاز و در نوبت بعدازظهر نیز یک ساعت زودتر تعطیل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بروجن و رییس ستاد مدیرت بحران شهرستان بروجن نیز گفت: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس ابتدایی و پیش دبستانی و مهدهای کودک شهرستان در فضای مجازی و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

فتاح کرمی افزود: فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یاک ساعت تا خیر ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

براساس اعلام هواشناسی در پی‌بارش اخیر یک توده هوای سرد در استان مستقر شده که صبح روز جمعه بلداجی با ۲۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان گزارش شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha