کازرون در لیگ برتر هندبال بانوان، اصفهان را شکست داد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم شهید شاملی کازرون در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان در یک دیدار حساس فولاد مبارکه اصفهان را شکست داد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ، در این بازی که از هفته چهارم این رقابت ها روز جمعه در سالن تختی کازرون برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی خوب و حساب شده فولاد مبارکه اصفهان را که تا پیش از این بازی در رده دوم جدول جای داشت با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ شکست داد و جای این تیم را در جدول گرفت.

حساسیت بازی

دیدار تیم های دوم و سوم جدول که با چهار امتیاز سایه به سایه یکدیگر قرار داشتند از حساسیت زیادی بر خوردار بود چرا که هر کدام از تیم ها که در پایان بازی برنده می شدند از یکدیگر جدا و جای خود در رده دوم جدول تثبیت می کردند.

تیم شهید شاملی کازرون که امسال عزم خود را جزم کرده تا برسکوی قهرمانی بایستد برای همین هم در شروع لیگ چندین بازیکن ملی پوش شیرازی را به خدمت گرفت تا بتواند مدعی قهرمانی دوره هجدهم لیگ برتر هندبال بانوان باشد.

بازگشت ملی پوشان مصدوم تیم شاملی

تیم میزبان مقابل فولاد مبارکه اصفهان ۲ بازیکن مصدوم و ملی پوش خود را همچون رویا نوروزی و زینب بذرافکن را به خدمت گرفت و با تمام قوا به مصاف حریف اصفهانی رفت هر چند زهرا فقیهی دیگر ملی پوش شیرازی خود را همچنان به عنوان مصدوم در خدمت نداشت.

شاگردان خدیجه قانع سرمربی تیم شاملی که حریف سرسختی را پیش رو داشتند، بازی خوبی در هر ۲نیمه انجام دادند برای همین هم در پایان برنده این بازی حساس شدند.

بازی با حملات حساب شده تیم میزبان در نیمه نخست آغاز شد، دوندگی بازیکنان شهید شاملی به ویژه در زمانی که توپ از دست می دادند موجب شد حریف اصفهانی روز سختی را پشت سر بگذارد هر چند تیم شاملی برای دقایقی از بازی با یک بازیکن کمتر به دلیل اخراج بازیکنانش به مدت ۲ دقیقه، بازی می کرد.

کازرون در لیگ برتر هندبال بانوان، اصفهان را شکست داد
تیم هندبال شهید شاملی کازرون

بازیکنان شاملی باید مراقبت باشند، ثانیه ها در هندبال

بازیکنان تیم شاملی باید در تمام بازی ها به ویژه دیدارهای حساس مواظب باشند و کمتر خطا که ۲ دقیقه اخراج به دنبال دارد انجام دهند زیرا در هندبال ثانیه ها مهم و تاثیر گذار است، حال اینکه بخواهی در چندین مرتبه با یک بازیکن کمتر به مدت ۲ دقیقه و آن هم در یک بازی حساس بازی کنید.

در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به سود میزبان پایان یافت و فاصله چهار گل نتیجه خوبی برای میزبان بود تا با خیال راحت به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم باز هم برتری از آن شاگردان خدیجه قانع سرمربی تیم شاملی بود آنها به خوبی می دانستند حریف اصفهانی برای جبران گل خورده به آب و آتش خواهند زد و حتی در دقایقی از این نیمه فاصله خود را کمتر و حتی به ۲ گل رساندند اما بازیکنان شاملی در ادامه به خود آمدند و اجازه ندادند حریف بر بازی مسلط شود و حتی سعی کردند که فاصله گل های زده خود را بیشتر کنند که در نیمه دوم این اتفاق افتاد و ۱۵ گل دیگر را به ثمر رساندند.

رحمانیان بهترین بازیکن امتیاز اور

ستاره رحمانیان از تیم شهید شاملی بیشترین امتیازها را برای این تیم به دست آورد و بهترین بازیکن میدان بود.

در نهایت این بازی حساس با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ و با اختلاف خوب ۶ گل به سود کازرونی ها تمام شد و جای این تیم اصفهانی را در رده دوم گرفتند.

بافق یزد صدرنشین

با پایان یافتن هفته چهارم تیم سنگ آهن بافق یزد با هشت امتیاز در صدر قرار دارد، شهید شاملی کازرون با ۶ امتیاز در جای دوم قرار گرفت و تیم شیشه قزوین هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شاملی در رده سوم ایستاد.

تیم شهید چمران لارستان دیگر نماینده فارس در لیگ برتر هم در جایگاه ششم قرار دارد.

در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان ۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۱۴ بازی تیم قهرمان این دیدار ها راهی جام باشگاه های آسیا می شود و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha