فرمانده سپاه یزد از فعالیت سه هزار حافظ قرآن بسیجی در استان خبر داد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: سه هزار حافظ قرآن مجید بسیجی از یک جزء تا ۳۰ جزء در استان فعالیت و با پایگاه‌های مقاومت همکاری دارند.

سردار حسین زارع کمالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حافظان کلام وحی خواهر و برادر در رده‌های مختلف سنی در قالب ۱۱۷ پایگاه قرآنی سالانه با نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج همکاری و فعالیت دارند.

وی به اهمیت برگزاری برنامه‌های مختلف معنوی و قرآنی در بسیج در تمامی رده‌ها با همکاری سایر بخش‌ها و نهادهای فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اشاره کرد که امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر همچنین از فعالیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ قرآن‌ آموز در کنار حافظان کلام وحی در مجموعه سپاه و بسیج خبر داد که با جدیت به نقش آفرینی مشغول هستند.

زارع کمالی بیان کرد: برگزاری محافل و جلسات انس و الفت با کلام وحی از دیگر برنامه‌های فرهنگی مهمی است که در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در این خصوص از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۰ محفل مختلف با حضور قاریان و حافظان کلام وحی و همراهی مردم و خانواده‌ها در سطح محلات مختلف استان برگزار شده است .

فرمانده سپاه الغدیر یزد به تهدید نرم و جنگ ترکیبی دشمنان علیه مردم و جوانان کشور اشاره کرد و برگزاری برنامه‌های معنوی و محافل قرآنی را موجب خنثی شدن اهداف دشمنان ذکر کرد.

زارع کمالی اظهار کرد: اگر نسل جوان و دانش‌آموزان با کلام وحی و آموزه‌های دینی و ارزشی انس و الفت بگیرند توطئه فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمنان نقش بر آب می‌شود.

۳۲۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار جمعیت استان یزد عضو بسیج هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha