هشدار مجارستان نسبت به تشدید بحران انرژی به دلیل تحریم‌ها علیه روسیه

تهران- ایرنا- نخست‌وزیر مجارستان بر تاثیر منفی گسترش تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، به ویژه در حوزه انرژی تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از خبرگزاری تاس، «ویکتور اوربان»، نخست وزیر مجارستان روز پنجشنبه در توییتی نوشت: تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه همچنان به تشدید بحران انرژی در اروپا ادامه می دهد و دولت مجارستان باید اقدامات لازم را برای محافظت از خانواده‌ها در برابر تورم و افزایش قیمت سوخت، در نظر بگیرد.

اوربان گفت: تحریم ها علیه روسیه، تنها بحران انرژی را وخیم‌تر می کند اما ما تمام تلاش خود را برای محافظت از خانواده‌های مجارستانی در برابر افزایش قیمت ها انجام خواهیم داد و این موضوع اصلی جلسه دیروز کابینه مجارستان بود.

دولت مجارستان به طور مداوم مخالفت خود را با گسترش تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه از جمله حوزه انرژی، اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا، دولت مجارستان هفته گذشته اعلام کرد نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریبا همه مردم این کشور با تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه مخالف هستند. «الکساندرا سِزنتکرالی»، سخنگوی دولت مجارستان اعلام کرد که نتایج یک نظرسنجی عمومی در این کشور نشان می‌دهد که تقریبا همه مردم مجارستان خواستار لغو تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha