۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85002553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات پزشکی ورزشی قزوین برای کاهش آسیب دیدگی قهرمانان تلاش کند

قزوین - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: انتظار می رود هیات پزشکی ورزشی استان با فعالیت ها و برنامه های خود برای کاهش آسیب دیدگی و مصدومیت قهرمانان و ورزشکاران حرفه‌ای تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس علائی مقدم روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالانه هیات پزشکی ورزشی استان قزوین که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، افزود: هیات پزشکی ورزشی در تعامل با هیات های ورزشی استان در رشته های مختلف می تواند بر افزایش توان ورزشکاران و حفظ آمادگی آنها نقش موثری ایفا کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ورزشکاران حرفه ای در رشته های مختلف امکان دریافت خدمات پزشکی و مشاوره ای را از هیات پزشکی ورزشی دارا هستند و باید از این ظرفیت بهتر استفاده کنند.

علائی مقدم اظهار داشت: تلاش داریم در راستای خدمات دهی بهتر به ورزشکاران و قهرمانان و رفع نیازهای آنها در حوزه های پزشکی و درمانی، با کمک فدراسیون، درمانگاه هیات پزشکی ورزشی استان قزوین را راه اندازی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با توجه به استفاده بالای ورزشکاران از مکمل ها باید مصرف محصولات مجاز به آنها گوشزد شود و نظارت های لازم در این خصوص افزایش یابد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در این مجمع گفت: دغدغه ما حفظ سلامت ورزشکاران است و این مساله در اولویت کار فدراسیون قرار دارد.

غلامرضا نوروزی افزود: هیات پزشکی ورزشی قزوین از جمله هیات های با برنامه و بسیار فعال فدراسیون به شمار می رود که جای قدردانی دارد.

وی اظهار داشت: باید با توسعه و تجهیز هیات های پزشکی ورزشی و تامین نیازهای ورزشکاران و قهرمانان بتوانیم پاسخگوی خوبی برای جامعه ورزش باشیم تا آنها آسوده خاطر به ورزش قهرمانی و حرفه ای بپردازند و برای موارد کوچک نیاز به مراجعه به تهران نداشته باشند.

در این مجمع همچنین ساناز حبیب وند به عنوان نایب رئیس، افسانه عبد رضایی خزانه دار و ولی چگینی، علی عزیزخانی و محمد صادق بابایی نیز به عنوان هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی استان قزوین انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مدبر سال گذشته به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قزوین انتخاب شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha