اسلامی: هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در ایران وجود ندارد

تهران-ایرنا- رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:به صراحت اعلام می‌کنیم طبق اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و تعاملات ما برقرار است و آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع مهمی که وجود دارد این است که با همین مواضعی که مرتب تغییر می‌دهند مانند اینکه سخنگوی اتحادیه اروپا می‌گوید برجام نمرده است و مذاکرات ادامه دارد، مشهود است که چه اندازه در فضاسازی علیه جمهوری اسلامی صداقت دارند.

وی تاکید کرد: موضوعی که در دستور کار ما بوده است رفع ابهامات و پاسخگویی به آنها بوده است. اتهاماتی که عناصر ضد انقلاب طی سال‌ها آن را عنوان و مطرح می‌کنند، توسط آژانس بررسی و تمام مراحل آن طی شده است و حاصل تمام مذاکرات صورت گرفته ظرف بیست سال، سند برجام شده است. آن‌ها از سند برجام خاج شدند و قصد بازگشت به آن را دارند و باز اتهامات را کنار سند برجام قرار دادند در حالی که این دو موضوع نیست بلکه یک موضوع است.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: به صراحت اعلام می‌کنیم طبق اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. تعاملات ما برقرار است و آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند که باید برنامه، محتوا و اهداف سفر صورت گیرد و به محض نهایی شدن برنامه حتما انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha