فرماندار فیروزکوه: نتیجه جلسه‌های شورای آموزش و پرورش باید در راستای سند تحول باشد

فیروزکوه - ایرنا - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: مباحث آموزش و پرورش امروز مبتنی بر سند تحول این وزراتخانه و بیانیه گام دوم انقلاب است، تلاش می کنیم تا نتیجه جلسه های شورا هم‌راستا با اهداف این سند و بیانیه باشد.

به گزارش ایرنا، محمد حیدری منش روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: با زحمات مجموعه آموزش و پرورش دانش آموزان این شهرستان در امتحانات نهایی رتبه نخست استان تهران را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری تلاش کردیم که دانش آموزان از فضای کلاس دور نشوند و با بهره گیری از ظرفیت های آموزشی در فضای سنتی کلاس آموزش را ارائه دهیم.

این مسئول با اشاره به سایر مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ادامه داد: راه اندازی مرکز آموزش دانش بنیان برای کاهش مصرف انرژی در مجموعه های هنرستانی یکی از برنامه های اصلی است که برای بهبود صرفه جویی و مصرف پیگیری می‌شود.

حیدری منش افزود: راه اندازی مدرسه متاورس با هماهنگی مجموعه استانی در دست اقدام و اجر است تا با استفاده از علوم دانش بنیان و متاورس به بهبود وضعیت آموزش و پرورش در شهرستان کمک کنیم.

فرماندار شهرستان فیروز کوه یادآور شد: بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان در حوزه تحصیلی در قالب یک طرح پژوهشی از دیگر مصوبات نشست شورای آموزش و پرورش بود تا مسائل و مشکلات دانش آموزان به صورت هدفمند بررسی شود.

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش فیروزکوه با حضور اعضای شورا و دستورکار بررسی مسائل مختلف آموزشی و تربیتی شهرستان با هدف جلب مشارکت دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال درشرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha