۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کیار گفت: در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان مصوب شد.

سید شجاع زیلابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این اعتبار برای طرح‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان کیار در نظر گرفته شده است و از مجموع اعتبار مصوب سفر رییس جمهور ، برای شهرستان کیار تاکنون ۱۰ درصد جذب شده است.

زیلابی تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از سد گهرو به‌عنوان مهمترین مصوبه شهرستان کیار در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری بوده که یک‌هزار میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کیار موظفند تا برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات حوزه‌های مختلف به‌ویژه مصوبات سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، شلمزار مرکز شهرستان کیار در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی خود روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه سال‌جاری به‌همراه تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری سفر کرد تا از نزدیک مسائل این استان را مورد بررسی قرار دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha