۲۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85002116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع): ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

بهارستان - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: ملت ما به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد دارند و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا ایستاده اند.

به گزارش ایرنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه سه شنبه در همایش تجلیل از بسیجیان حافظ امنیت شهرستان بهارستان با بیان اینکه قدردان ملت ایران هستیم، افزود: بسیجیان برای امنیت کشور و حرمت نوامیس مردم سنگ، چوب و چاقو خوردند و جانشان را در این راه فدا کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان بهارستان بدانند دشمن با برنامه ریزی دقیق و مهره چینی می‌خواست شهر شما را بهم بریزند و آشوب به پا کنند.

این مسئول تاکید کرد: همه این امنیت، آرامش و آسایش را مدیون شما بسیجیان هستیم و این نعمت بزرگ را قدر می دانیم.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در همه صحنه های انقلاب حاضر بوده اند و به نظام، انقلاب و رهبری وفادار هستند، مسئولان وظیفه دارند با رفتارهای خوب و ارائه خدمت به مردم کم کاری نکنند.

فرمانده سپاه سید الهشدا (ع): ملت ایران به جمهوری اسلامی خیانت نمی‌کنند

در پایان این همایش از خانواده شهید امنیت امیر کمندی و بسیجیان حافظ امنیت شهرستان بهارستان باحضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این شهرستان قدردانی شد.

شهید امنیت سرهنگ دوم پاسدار امیر کمندی از ‌پاسداران نیروی زمینی سپاه بود که در دفاع از امنیت و مقابله با تحرکات ضدامنیتی اغتشاشگران شهر تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این همایش در حسینه حضرت ابوالفضل (ع) یزدی ها، محله اسماعیل آباد نسیم شهر برگزار شد.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی است.

کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اصلی ترین اهداف است

سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: یکی از اصلی ترین موضوعاتی که از گذشته تا به امروز پیش روی سپاه بوده و هست کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تربیت مدیران طراز انقلاب اسلامی است که این مهم با بکارگیری جوانان مومن ،انقلابی در پست های مختلف میسر خواهد شد.

در ادامه مراسم سرگرد ناصر بخشی جانشین ناحیه مقاومت بسیج قرچک طی حکمی از سوی سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران بعنوان جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرری معرفی شد و حکم خود را امروز دریافت نمودند.

سردار ولی زاده جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)، سرهنگ فخاری مسئول بازرسی سپاه سیدالشهدا(ع)، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، مسئول بنیاد شهید شهرستان ری، ریاست اداره آموزش و پرورش، ریاست امور مساجد ،ریاست سازمان اوقاف، شهرداری منطقه 20، ریاست اداره ارشاد شهرستان ری، دادگستری شهرستان ری و اداره برق و دیگر مسئولین ادارات و نماینده گروه های جهادی و بسیجیان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و... در این مراسم حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha