دستیار ویژه پوتین: به دنبال حضور در مسابقات آسیایی هستیم

تهران- ایرنا- دستیار ویژه رییس‌ جمهور روسیه گفت: نگاه و نظر اکثر فدراسیون‌های ورزشی روسیه به این سمت است که بتوانیم در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم و این منوط به تصمیم‌گیری کمیته بین‌المللی المپیک است.

به گزارش ایرنا، ایگور لویتین که به اتفاق هیات همراه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کرد، طی سخنانی افزود: دید و نظر اکثر فدراسیون‌های ورزشی روسیه به این سمت است که بتوانیم در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم و این منوط به تصمیم‌گیری کمیته بین‌المللی المپیک است. شورای المپیک آسیا نیز بارها اعلام آمادگی کرده که روسیه به این کمیته اضافه شود و در صورت حضور ما در مسابقات آسیایی، روابط دو کشور ایران و روسیه در حوزه ورزش بیشتر از قبل خواهد شد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحال هستم که وزیر ورزش و جوانان ایران امکان این نشست را برای دومین بار فراهم کرد. ورزش قسمت مهمی از زندگی ما است و در شرایط تحریم ورزش روسیه که در حال حاضر وجود دارد و ورزشکاران ما نمی‌توانند در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند. کشور ایران امکان ارتباطات مشترک در حوزه ورزش را ایجاد می‌کند.

او یادآور شد: از وزیر ورزش روسیه درخواست می‌کنم در سفر به ایران در خصوص تبادل تجربیات با کشور ایران در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی ورزشی نشست‌هایی را برگزار کند و دو کشور می‌توانند در زمینه تولیدات مشترک نیز فعالیت داشته باشند. از پیشنهادات وزیر ورزش ایران استقبال می‌کنیم و از بابت دعوت و حضور در این نشست ممنون هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha