جزئیات میزان بارش در روز بارانی و برفی فارس + فیلم
بلوار چمران شیراز

شیراز- ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: در جدول میزان بارش برف و باران که از بامداد سه شنبه در فارس آغاز شد تا ساعت ۱۲:۳۰ همین روز، فیروزآباد با  ۳۹ میلی متر باران در صدر قرار دارد و در سپیدان هم ۱۲ سانتی متر برف باریده است.

مدیرکل کل هواشناسی فارس سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت:‌ میانگین بارش باران برای فارس در ۳۳ ایستگاه ثبت شده حدود ۱۴ میلی متر بوده است.

شیراز ۲۰ میلی متر باران بارید
مسعود حقیقت ادامه داد:‌ طی بارندگی کنونی پس از فیروزآباد که ۳۹ میلی متر بارید ، ‌فراشبند با ۳۴، قیرو کارزین با ۳۱، ‌سروستان با ۲۵،‌ کازرون با ۲۴، داراب با ۲۳ ،‌فسا ، خفر و ‌زرقان ‌با ۲۱،‌ نور آباد و شیراز هم با ۲۰ میلی متر در رده های بعدی میزان بارش قرار دارند.


فیلم/ بلوار چمران شیراز

۱۲ سانتی‌متر برف درسپیدان
وی اضافه کرد: همچنین طی بارندگی برف، سپیدان با ۱۲ سانتی متر صدرنشین است، اقلید با هفت، ‌صفا شهر با پنج و ایزد خواست هم با یک سانتی متر در رتبه های بعدی قرار دارند.


به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی ۲۵ دی ماه با انتشار اطلاعیه سطح قرمز نسبت به بارش باران در روزهای ۲۶ و ۲۷ دیماه در تمام مناطق استان و بارش برف در نیمه شمالی و ارتفاعات مرکزی استان همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha