تماس ۱۷ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷پلاس/رفع لغزندگی معابر بیشترین درخواست شهروندان

تهران - ایرنا - رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) گفت: روز یکشنبه ۲۵ دی‌ در سردترین روز پایتخت در سال جاری، بیش از ۱۷ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس گرفتند که در طول فعالیت این سامانه‌ بی‌سابقه است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان بازرسی شهرداری تهران، رضا ناصری سرای با اشاره به رکوردشکنی تماس‌های شهروندان پایتخت‌نشین با سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: به دلیل بارش سنگین برف و افزایش نزولات جوی در روزهای گذشته شاهد بالاترین تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس بودیم که رکورد تماس با این سامانه هم شکسته شد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، بیش از ۱۷ هزار تماس از سوی شهروندان محترم با سامانه ۱۳۷ پلاس گرفته شد که نسبت به آمار قبلی بالاترین تماس با این سامانه (۱۳ هزار و ۳۰۰ تماس) رشد تصاعدی داشت.

ناصری سرای اظهار داشت: ثبت این میزان تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران نشان از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری برای حل مشکلات و رفع نابسامانی‌های شهری دارد که باید قدردان آنان بود و به بهترین نحو نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کرد.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) بیشترین تماس‌های شهروندان را به ترتیب مربوط به مناطق یک، ۲، ۵، ۳ و ۴ عنوان کرد و گفت: درخواست شن‌ و نمک‌پاشی برای رفع لغزندگی کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر بیشترین درخواست و پیام شهروندان بود که با ارجاع به لحظه درخواست‌های مردمی به مناطق و نواحی مربوطه به سرعت نسبت به رفع لغزندگی معابر اقدام شد.

بنا به گفته ناصری‌سرای، بیشترین بازه زمانی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در این روز بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح و ۱۶ تا ۱۸ بود که ۸۰ درصد تماس‌ها ثبت پیام و به معاونت مربوطه ارجاع شد.

وی درباره میزان آمادگی کارکنان ثبت پیام سامانه ۱۳۷ پلاس نسبت به درج پیام‌های مردمی هم گفت: بر اساس آمادگی قبلی که مجموعه مدیریت شهری تهران نسبت به سرمای شدید هوا و بارش برف در پایتخت داشت، مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) هم با بسیج کارکنان زحمتکش و اپراتورهای خود این آمادگی را پیدا کرد که در بالاترین میزان آمادگی و پیش‌بینی از حجم بالای تماس‌های شهروندان نسبت به ثبت پیام آنان و رفع مشکلات احتمالی اقدام شایسته‌ای انجام دهد.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) ضمن قدردانی مجدد از اعتماد شهروندان به این سامانه که آن را محلی برای ارجاع و بیان درخواست‌ها، رفع مشکلات و حتی شکایات می‌دانند، افزود: به دلیل اینکه بر اساس اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی نسبت به برودت هوای پایتخت در روزهای اخیر آگاهی یافته بودیم، با مجاهدت همکاران در ستاد و نواحی در سامانه ۱۳۷ پلاس توانستیم با کمترین میزان قطع شدن تماس‌ها نسبت به شهروندان پاسخگو باشیم.

ناصری سرای با اشاره به حجم بالای تماس‌های شهروندان و احتمال پشت خط ماندن تماس‌های مردمی گفت: پیشنهاد می‌کنیم شهروندان با استفاده از روش‌های مجازی از قبیل اپلیکیشن «تهران من»، وبسایت «tehran.ir»، و شناسه فضای مجازی «tehran۱۳۷plus@» برای مطرح کردن درخواست‌ها، مطالبات شهری، شکایات و انتقادات استفاده کنند.

براساس این گزارش، بیشترین رکورد تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز شنبه ۸ مرداد سال جاری بود که ۱۳ هزار و ۳۰۰ تماس از سوی شهروندان با این سامانه گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha