مشکل گاز تربت جام بزودی حل می شود

مشهد-ایرنا- مدیر کل مدیریت بحران استانداری خرسان رضوی گفت: با تلاش گروه‌های اجرایی، مشکل دسترسی همه مشترکین خانگی در تربت جام به گاز حل می شود.

به گزارش ایرنا، محسن نجات دوشنبه شب در جمع مردمی که مقابل فرمانداری تجمع کرده بودند افزود: تلاش همه مسوولان استان طی چند شبانه روز گذشته رفع مشکلات و وصل گاز است و به زودی این وعده محقق خواهد شد.

فرماندار تربت جام نیز در گفتگو با ایرنا گفت: از ساعتی قبل وصل گاز در تربت جام آغاز شده و اکنون گاز حدود چهار هزار و ۵۰۰ مشترک در این شهر وصل شده است.

حسین جمشیدی افزود: در حال حاضر گاز منطقه "غلامزاده" وصل شده و اکنون در حاشیه شهر تربت جام، شرکت گاز به ترتیب در حال وصل مناطق بدون گاز است.

وی با بیان اینکه فقط ۱۰ هزار قرص نان در "نیل شهر" توزیع شده گفت: امروز ۱۶ هزار قرص نان از شهرستان تایباد، ۱۱ هزار از فریمان و پنج هزار قرص نان از سوی آستان قدس رضوی تهیه و در این شهرستان توزیع شد.

فرماندار تربت جام بدون اشاره به شمار مشترکان بدون گاز افزود: کار وصل گاز در نقاط مختلف تا گازدار شدن تمامی مشترکین ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تامین و توزیع اقلام کمکی و وسائل گرمایشی با اولویت خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در این شهر انجام شده است.

فرماندار تربت جام قبلا اعلام کرد؛ گاز ۲۵ هزار مشترک معادل ۶۰ درصد مشترکین شهرستان قطع است و۱۵۰ هزار لیتر نفت نیز در این شهرستان توزیع شده است.

همچنین حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی نیز به پیشتر به ایرنا گفته بود که تاکنون گاز ۴۵۰۰ مشترک وصل شده و گاز همه مشترکانی که قطع شده در اسرع وقت به شبکه متصل خواهد شد.

امروز دوشنبه جمعی از مردم تربت جام با حضور مقابل فرمانداری و گفت وگو با فرماندار خواستار تسریع در رفع مشکل قطع گاز و مدیریت توزیع وسایل گرمایشی نفتی و برقی در این شهر شدند.

شهرستان تلفیقی تربت جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و با کشور افغانستان از شرق هم مرز است. برادران اهل سنت ۶۰ درصد جمعیت این شهرستان مرزی را تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha