۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85000160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش نائب رئیس فدراسیون فوتبال به انتخاب سرمربی تیم امید

تهران -ایرنا- نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم امید گفت: در حالت ایده‌آل باید انتصابات زودتر صورت بگیرد تا از برنامه‌ها عقب نمانیم.

منصور قنبرزاده، نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص زمان انتخاب سرمربی تیم امید ایران اظهار داشت: مهدی تاج در صحبت‌های اخیر گفت که در روزهای آینده باید سرمربی این تیم مشخص شود اما اینکه این اتفاق دیر یا زود رقم می خورد را من نمی دانم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: اگر صحبتی در این خصوص نمی‌کنیم دلیل آن تحریم مصاحبه‌ای و عدم صداقت و اطلاع سانی نیست بلکه می‌خواهیم کارها تخصصی‌تر پیش برود و در کار مسئول روابط عمومی و سخنگوی هیئت رئیسه دخالت و خللی وارد نشود. وقتی شخصی برای پاسخگویی مشخص شده دیگر صحبت کردن ما در این باره درست نیست.

وی درمورد حالت ایده‌آل برای تیم فوتبال امید کشور بیشتر توضیح داد: واقعیت این است که باید همه چیز زودتر تعیین تکلیف شود و مدیر و سرمربی تیم معرفی شوند تا به برنامه‌ها و بازی‌های تدارکاتی برسند و از باقی کشورها عقب نمانیم. البته بازیکنان امید ما در حال حاضر در تیم‌های باشگاهی در حال تمرین و درگیر مسابقات هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha