پیش مقدمه تنور گرم رقابتی تئاتر فجر با رادیوتئاتر آغاز شد

تهران- ایرنا- بخش رادیو تئاتر به عنوان یکی از بخش‌های جنبی چهل‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر؛ در شرایطی فعالیت اجرایی خود را آغاز کرد که این رخداد به عنوان پیش مقدمه ورود به تنور گرم رقابتی این دوره از جشنواره به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا؛ رادیو تئاتر به عنوان بخش جنبی جشنواره چهل‌ویکم تئاتر فجر و زمینه ورود به بخش‌های رقابتی مسابقه بزرگ صحنه‌ای، رقابت آثار بین‌الملل و تئاتر خیابانی از ۲۵ دی‌ماه برخلاف ادوار پیشین که این بخش در خانه هنرمندان برگزار می‌شد با میزبانی از ۳ نمایش در تماشاخانه مهر حوزه هنری کار خود را آغاز کرد.

اولین اجرای این بخش، نمایش «بوکه من» به کارگردانی طاهره شاددل است که ساعت ۱۴ یکشنبه (۲۵ دی ماه) اجرا شده است.

در ادامه اجراهای روز یکشنبه، نمایش‌های «دست‌انداز» به کارگردانی سید سروش پیمبری از کرمانشاه ساعت ۱۶ و «روایت ناتمام زیبای خط خطی» به کارگردانی بهاره کاظمی از قزوین ساعت ۱۸ اجرا خواهند شد.

پیش مقدمه تنور گرم رقابتی تئاتر فجر با رادیوتئاتر آغاز شد

همچنین نمایش‌های «موج سوار آبی» به کارگردانی حسین خدادی از کرج و «زیبا» به کارگردانی محمدرضا قبادی‌فر از تهران روز دوشنبه (۲۶ دی‌ماه) به ترتیب ساعت ۱۶ و ۱۸ اجرا خواهند شد.

بخش رادیو تئاتر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مدیریت امین رهبر از ۲۵ تا ۳۰ دی‌ در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ نرسیده به خیابان سمیه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha