فارغ از جناح بندی‌ها دنبال تشکیل جبهه واحد رسانه‌ انقلاب هستیم

یزد- ایرنا- مسئول بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد گفت: فارغ از جناح بندی‌ها به دنبال تشکیل جبهه واحد رسانه‌ انقلاب اسلامی در سطح استان با همراهی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های گروهی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد پارسائیان روز شنبه در جمع فعالان رسانه و فضای مجازی مهریز افزود: برای تشکیل این جبهه مهم از همکاری تمامی علاقه مندان در یزد و مناطق و شهرستان‌های استان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه همه فعالان رسانه و فضای مجازی در بخش‌های مختلف می‌توانند در جبهه واحد رسانه انقلاب قرار گیرند ادامه داد: راه اندازی این جبهه مهم یک ضرورت برای نظام و انقلاب و همه باید همکاری داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: طی یکسال اخیر توسط بسیج رسانه یزد دوره‌های مختلف آموزشی برای خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در استان با همکاری سایر بخش‌های فرهنگی و رسانه‌ای برگزار و امسال همچنان تداوم دارد.

پارسائیان بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری جزو ضروریات برای استان است و هرچند در این خصوص توسط بسیج رسانه با همکاری برخی تشکل‌ها اقدام شده ولی باید در این ارتباط جدی تر اقدام داشته باشیم.

وی از تشکیل کانون بسیج رسانه در اکثر مناطق استان خبر داد که حدود ۶۰۰ نفر عضو آن هستند و برای تقویت آنها به همکاری تمامی فعالان رسانه و فضای مجازی در چارچوب قوانین نیاز است و انجام آن کمک به جبهه رسانه انقلاب است.

 فارغ از جناح بندی‌ها دنبال تشکیل جبهه واحد رسانه‌ انقلاب هستیم

در این نشست مسئول کانون بسیج رسانه سپاه مهریز به ارائه گزارش در خصوص اقداماتی که تاکنون در فضای رسانه و فضای مجازی شهرستان صورت گرفته اشاره کرد و تقویت و همراهی عموم علاقه مندان را خواستار شد.

مرتضی منصوری افزود: برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری و گزارش نویسی در کنار برگزاری دوره سواد رسانه‌ای جزو برنامه‌های مهمی است که تاکنون در استان یزد صورت گرفته و باید به اهمیت موضوع بیشتر می شود.

در این نشست همچنین فعالان فضای مجازی و اعضای هیات اندیشه وزر بسیج رسانه مهریز به طرح دیدگاه‌های خود به خصوص ضرورت برگزاری دوره آموزش خبرنگاری و سواد رسانه با همکاری بخش‌های مختلف تاکید کردند.

از تشکل‌های مختلف رسانه‌ای استان می‌توان به خانه مطبوعات و تشکل انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اشاره کرد.

بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha