۲۴ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 2169
کد خبر: 84998619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ تن چوب قاچاق در میاندوآب کشف شد

۲۴ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴
کد خبر: 84998619
۷۰ تن چوب قاچاق در میاندوآب کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۷۰ تن چوب (درخت بید) قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال از ۲ انبار بزرگ در این شهرستان کشف شد.  

سرهنگ فخرالدین رستم پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی انتظامی میاندوآب با اقدامات فنی و اطلاعاتی مطلع شدند، افرادی مقدار زیادی الوار بید قاچاق را در انبار خود به قصد فروش دپو کرده‌اند که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس پس از تکمیل تحقیقات و با اشراف اطلاعاتی، با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبارها، متهمان این مقدار چوب کشف شد که ارزش ریالی آن برابر اعلام نظر کارشناسان، پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رستم‌پور با بیان اینکه قطع درختان باعث تخریب طبیعت و بروز آسیب‌های زیست محیطی فراوانی می‌شود، یادآور شد: طرح برخورد با قاچاقچیان چوب بطور مستمر در دستور کار انتظامی بوده و با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی از مردم طبیعت‌دوست، همیاران طبیعت، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی، گزارش‌های خود را مبنی بر قاچاق درختان به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ رستم‌پور اضافه کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سر شماره تلفن ۱۱۰۴۴ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت در خواست های انتظامی و امنیتی شهروندان است.

شهرستان میاندوآب با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha