۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84998477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیری، گل‌آرا و نهتانی مربیان تیم ملی بوکس؛ فردا رسمی می‌شود

تهران- ایرنا- مربیان تیم ملی بوکس بزرگسالان مشخص شده و به‌عنوان دستیاران حسین نهرودی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا؛ پس از انتخاب حسین نهروی به جای علی استکی که با انتقادات زیادی همراه شد، مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار گردید.

پیش از این انتخابی، فدراسیون از مربیان خواسته بود برای حضور در کادر فنی اعلام آمادگی کنند که پس از بررسی‌های لازم، همایون امیری، فروتن گل‌آرا و محمود نهتانی به عنوان اعضای کادر فنی انتخاب شدند. آنها به عنوان دستیار حسین نهرودی فعالیت خواهند کرد.

همچنین مقرر شده دو مربی سازنده که بیشترین شاگرد را در تیم ملی اشته باشند هم به این جمع اضافه شوند.

فردا یکشنبه نشستی بین این نفرات، نهرودی، روح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون و ابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی برگزار می‌شود و پس از مشخص شدن برنامه‌های تیم ملی، این سه مربی به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

قرار است مرحله دوم انتخابی‌ تیم ملی روز سوم بهمن ماه برگزار شود.

از بین این سه مربی، امیری پیش از این به مدت چهار سال مربی تیم ملی بود و با استکی همکاری می‌کرد. گل‌آرا سابقه‌ای در مربیگری تیم‌های ملی ندارد و در باشگاه خودش مربی است.

نهتانی نیز در گذشته مربی تیم ملی بود و همچنین مربی اختصاصی شه‌بخش محسوب می‌شود. با توجه به اینکه شه‌بخش به‌زودی فعالیتش را در بوکس نیمه حرفه‌ای از سر خواهد گرفت و راهی امارات و دیگر کشورها می‌شود، طبعا نمی‌تواند چندان در اردوهای تیم ملی باشد و به همین دلیل نهتانی نیز باید دانیال را همراهی کرده و شاید در بسیاری از اردوها غایب باشد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha