مربی تیم ملی کشتی آزاد: کمیته فنی درباره غیبت محمدیان تصمیم می‌گیرد

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با اشاره به غیبت احتمالی یکی از ملی‌پوشان در پیکارهای قهرمانی کشور گفت: کمیته فنی درباره حضور این ملی‌پوش در ادامه مسابقات انتخابی تصمیم خواهد گرفت.

احسان امینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه محمدحسین محمدیان مصدومیت خود را به فدراسیون اعلام کرده است اظهار داشت: چند روز پیش با ملی‌پوش کشتی ایران در وزن ۹۷ کیلوگرم صحبت کردم و او مصدوم است و این موضوع را نیز به فدراسیون کشتی اعلام کرده است. نامه مصدومیت وی به کمیته فنی رسیده و این کمیته پس از تشکیل جلسه درباره حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد کرد. جلسه کمیته فنی نیز قرار است در چند روز آینده برگزار شود.

طبق دستورالعمل چرخه انتخابی تیم ملی، محمدحسین محمدیان به خاطر قرار گرفتن در جایگاه پنجم مسابقات جهانی باید در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کشور شرکت کند. مسابقات قهرمانی کشتی آزاد ایران به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی روزهای ۲۸ تا ۳۰ دی‌ماه در سالن کشتی شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد و نفرات اول این مسابقات به اردو تیم ملی اضافه خواهند شد.

مربی تیم کشتی آزاد با بیان اینکه دارندگان مدال مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان معاف هستند گفت: نفرات برگزیده و مدال‌آوران مسابقات جهانی به احتمال زیاد از روز ۳۰ دی به اردو خواهند رفت تا خود را برای رقابت‌های رنکینگ‌دار کرواسی آماده کنند. این مسابقات ۱۲ تا ۱۶ بهمن شروع خواهد شد.

رضا اطری ، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع نمایندگان ایران در مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی هستند.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در واکنش به مصاحبه عباس جدیدی درباره کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی گفت: در خصوص صحبت‌های جدیدی حرفی ندارم او نظر خود را گفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha