صادق‌زاده: منتظر بازی‌های خیلی بهتر از هندبالیست‌های ایرانی باشید

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی هندبال گفت: دیدار سنگین و پرفشاری را برابر شیلی داشتیم و اگر بحث تجربه این تیم در میان نبود، با امتیاز بیشتری می‌توانستیم از زمین خارج شویم اما از این به بعد منتظر بازی‌های خیلی بهتری از ما خواهید بود.

شهاب صادق‌زاده در گفت وگو با ایرنا در مورد برتری برابر شیلی در مسابقات قهرمانی جهان و صعود به مرحله بعد، اظهار داشت: دیدار برابر شیلی خیلی سنگین و مهم‌ترین بازی ما در این مسابقات بود. دیدارهای تدارکاتی خوبی را با لهستان، بلژیک، مراکش و کره‌جنوبی برگزار کردیم. توانستیم در برابر مراکش و کره پیروز شویم.

وی افزود: طبیعتا شیلی هم جزو تیم‌های خوب این دوره از مسابقات است و هشت دوره متوالی در قهرمانی جهان شرکت کرده و از ما خیلی باتجربه‌تر هستند اما ما تیم بهتری نسبت به شیلی بودیم. بحث تجربه مقداری ما را اذیت کرد و در غیر این صورت می‌توانستیم با تفاضل گل بیشتری پیروز از میدان بیرون بیاییم. هر چند مهم برد بازی بود که خدا را شکر توانستیم با برد زمین را ترک کنیم و به بازی‌های آینده امیدوارم باشیم. از این پس بازی‌های خیلی بهتری از ما خواهید دید.

پخش(جایگاه فنی بازیکن) تیم ملی هندبال عنوان کرد: آرزوی هر بازیکنی این است که در این دوره از مسابقات شرکت کند. بازیکنانی از کودکی اسطوره‌های ما بودند و همواره از تلویزیون آنها را می‌دیدیم و الان این شانس را داریم تا اینجا روبروی آنها بازی کنیم. این موضوع می‌تواند خیلی به هندبال ایران کمک کند و خوشحالم در قهرمانی جهان هستیم و آرزو داریم ایران بتواند در هر دوره از این رقابت‌ها شرکت کند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جهان مردان از ۲۱ دی لغایت ۹ بهمن به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد با حضور ۳۲ تیم در حال برگزاری است.

تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار از این رقابت ها برابر شیلی به برتری رسید و در دومین بازی امشب ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف مونته‌نگرو می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha