کبیریان‌جو: برای پیروزی برابر شیلی انگیزه زیادی داشتیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: با وجود فشارهای زیاد اما برای برد برابر شیلی انگیزه زیادی داشتیم. مونته‌نگرو دیگر حریف ایران در دیدارش برابر اسپانیا قهرمان اروپا، عالی بازی کرد اما می‌توانیم برابر این تیم هم خوب بازی کنیم.

به گزارش ایرنا، بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جهان مردان از ۱۱ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد در حال برگزاری است.

تیم ملی هندبال ایران روز۲۲ دی و در نخستین بازی در ورزشگاه تارون آرنا در شهر کراکوف لهستان به مصاف شیلی رفت. ملی‌پوشان در نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ پیروز از زمین خارج شدند اما در نیمه دوم سه امتیاز عقب افتادند و در نهایت توانستند با کامبک به بازی این دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ ببرند و برابر نخستین حریف خود به برتری دست یابند. ملی‌پوشان در گروه A با تیم‌های اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی همگروه هستند.

یاسین کبیریان‌جو در گفت وگو با ایرنا در خصوص دیدار با شیلی، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. از زمانی که قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد، تمامی بازیکنان همت کردند تا این بازی را ببریم.

وی افزود: برای برد برابر شیلی انگیزه زیادی داشتیم و با توجه به اینکه در این بازی فشار زیادی روی ما بود؛ اما توانستیم از پس این تیم برآییم و به پیروزی برسیم.

خط‌زن (جایگاه فنی بازیکن) تیم ملی هندبال درباره دیدار با مونته‌نگرو و اسپانیا، گفت: دیدار مونته‌نگرو را در سالن هندبال دیدیم و تیم خوبی است و در برابر اسپانیا که قهرمان اروپاست، عالی بازی کرد. این تیم تا دقایق آخر دیدار پایاپایی داشت؛ اما ما مطمئنا در برابر دو تیم می‌جنگیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی یادآور شد: حس فوق‌العاده‌ای برای نخستین حضورم در جام جهانی هندبال دارم و شاید آرزوی هر ورزشکاری باشد که در جام جهانی شرکت کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha